Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Det er så sykt at jeg sitter md tårer i øynene ! :'/
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 En syk far og mor som slår datteren sin med belte i 7 minutter imens datteren roper om nåde!
Darwina Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Huff dette var en tøff episode,skjønner ikke hvordan han kan stå å slå datteren sin. Felt noen tårer ja.
OssTre<3 Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Så det jeg også, koker inni meg av sinne... Og hun har lyst og bli venner igjenn med faren, tror jeg ikke jeg hadde klart..
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 jeg hadde aldri klart det.. ikke hadde jeg tilgitt moren eller ! hun burde ha stoppet det nemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå