Gå til innhold

Følelse av nedpress i uke 18 allerede??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an? Føles som om noe presser i underlivet mitt til tider... :o Hadde det slikt på slutten sist tror jeg, men er jo kun i uke 18.. Flere som har opplevd det? Er så tungt å gå når det er sånn, og kjenner at jeg har mest lyst å holde meg i ro for det er ubehagelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, akkurat sÅnn har jeg det ogsÅ. Har bare ikke klart Å sette ord pÅ det. Jeg mÅtte tigge litt om en sykmelding denne uka, for jeg begynner Å bli litt hysterisk over at jeg ikke bare kan legge meg ned pÅ rygg og heve bein og bekken sÅ ingenting detter ut før tiden. Jeg er i uke 20, og jeg fødte prematurt sist gang, sÅ dette nedpresset stresser meg.

Skrevet

Har hatt nedpress siden uke 8. Nevnte det for legen min og han mener at det ikke er farlig i det hele tatt.

Er nå 15 uker og har nedpress hele tiden, det eneste som hjelper er å avlaste bekkenet ved å sitte eller ligge, men siden jeg jobber fullt så blir det mye sitting. Går så fint så :)

Graviditet er ingen sykdom, så det er bare å stå på!!

Skrevet

Har hatt nedpress siden uke 8. Nevnte det for legen min og han mener at det ikke er farlig i det hele tatt.

Er nå 15 uker og har nedpress hele tiden, det eneste som hjelper er å avlaste bekkenet ved å sitte eller ligge, men siden jeg jobber fullt så blir det mye sitting. Går så fint så :)

Graviditet er ingen sykdom, så det er bare å stå på!!

Er klar over at graviditet ikke er en sykdom :P Men når man føler nedpress i uke 18 så blir man litt bekymret vettu ;)

Har fått innvilget svangeskapspenger pga et arbeid som ikke samsvarer med en graviditet så jeg kan heldigvis ta det litt med ro. Jobber fortsatt 40% men det er mest kontorarbeid.

HI

Skrevet

Nei, det er ingen sykdom, nei, men når resultatet av nedpress og andre plager gjør hverdagen med jobb og andre sosiale aktiviteter til et helvette, så kan dette være skadelig for fosteret fordi mor ikke greier å ta godt nok vare på seg selv.

Skrevet

Jeg liker at de har opprettet en egen kasse som heter svangerskapspenger. :)

Skrevet

Jeg har også begynt og kjenne nedpress, jeg er 26 uker på vei. og noen ganger er det så vondt at jeg ikke klarer og reise meg opp av sofan eller senga. Jeg begynte og kjenne nedpress for 1 uke siden ca. Det blir helt hardt helt nederst ved blæra, det er ikke kynnere, det har jeg hatt daglig siden jeg var 11 uker på vei..

Hadde ikke det problemet med førstemann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...