Gå til innhold

Dere som er imot røyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at dere er perfekte og smarte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ingen er perfekte.

Men jeg var smart nok til å ikke begynne å røyke. :)

Skrevet

Nei , men jeg røyker ikke :)

Jeg har da mine kjempe store feil jeg og... men jeg forpester ikke andres luft.

sånn foruten da jeg promper med vilje for jeg hevner meg på røykere!

Spør du dumt får du dumme svar sorry!

Gjest 5 andre
Skrevet

Absolutt ikke.

Hvorfor må man tro at man er perfekt og/eller smart for å være imot røyk?

Selv normalt oppegående mennesker (som brorparten av oss faktisk er), skjønner at røyking er ut og dumt. Derfor er det rimelig å anta at langt på vei de fleste røykerne faktisk er enig i det..

Skrevet

Nei, men jeg bryr meg om helsa mi og mine omgivelser.

Skrevet

Jeg er imot røyk, men festrøyker allikevel. Anser meg som ganske dum som ikke klarer å stå imot så langt fra perfekt og smart.

Skrevet

Trenger da ikke være perfekt og smart for å være imot røyk.

Det holder å ha evnen til å bruke mer enn 3 hjerneceller av gangen.

Skrevet

Jeg mener slettes ikke at jeg er bedre en noen anne fordi jeg er imot røyk. Det er en ting å være imot røyk og en annen ting å være imot røykere. Jeg er IKKE imot røykere.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg mener ikke at jeg er perfekt (er dog smart, noe som er bevist av både prestasjoner i livet, karaktere osv. Ikke noe jeg skryter av, men noe jeg vet om). Jeg synes det er pussig at folk som gjør noe som er så skadelig for omgivelser som røyking, går i selvforsvar og angrep med en gang de blir kritisert.

Jeg mener å påstå at de som har barn og velger å avstå fra røyk, er hakket smartere foreldre enn de som røyker. Selv om man røyker inne, lukter man røyk når man kommer inn, lukta setter seg inn i huset osv.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hvem i all verden er FOR røyk?

Hovedinnlegger?

Skrevet

Hehe, hvem i all verden er FOR røyk da, det er en idiotisk oppfinnelse!

Men selv om jeg er imot røyk som selv røykere vet hvor skadelig er, er jeg ikke imot mennesker som har blitt avhengig av styggedommen. Har flere venner som røyker jeg, og jeg dømmer da ingen, ikke er de spesielt dumme heller.

Anser ikke meg selv som bedre enn andre i det hele tatt ,men er veldig glad jeg ikke røyker ;)

Skrevet

Jøss for et spørsmål....og med det spørsmålet anser jeg deg som røyker og dum. Jeg røyker selv og ja jeg er stokk dum!! ;p Men har da ikke inntrykk av at ikkerøkere føler seg perfekte?

Skrevet

jeg er imot røyk men er langt fra perfekt.

Det jeg har problemer med å skjønne er hvorfor ungdom nå og folk opp mot ca 30 begynner å røyke. Såpass lenge har vi visst om hvor skadelig det er og allikevel begynner folk å røyke nå. Da mener jeg de er litt mindre intelligente må jeg si. De vet alle farene men begynner for det om.

Litt annerledes med de som begynte før alle røykekampanjene kom på fote.

Skrevet

Ja da er hun en av få. Selv røykere er som regel ikke for røyk, men prøver å kvitte seg med en stygg avhengighet de vet er skadelig. Er jeg perfekt? Langt der i fra. Begynte for eksempel å røyke som 19åring. Pinlig og ekstremt idiotisk. Det gikk 7 år og ørten forsøk før jeg klarte å slutte. Heldigvis går det til slutt. Hvis man vil da... Selv ikke da jeg røyka var jeg for røyk, for jeg visste jo inderlig godt hvor dumt det var.

Skrevet

Ja da er hun en av få. Selv røykere er som regel ikke for røyk, men prøver å kvitte seg med en stygg avhengighet de vet er skadelig. Er jeg perfekt? Langt der i fra. Begynte for eksempel å røyke som 19åring. Pinlig og ekstremt idiotisk. Det gikk 7 år og ørten forsøk før jeg klarte å slutte. Heldigvis går det til slutt. Hvis man vil da... Selv ikke da jeg røyka var jeg for røyk, for jeg visste jo inderlig godt hvor dumt det var.

skulle sitere himmelblå, om at hi muligens var for røyk. Ikke så lett å knote inn innlegg fra tlf gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...