EierIkkeFantasi Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 ble veldig godt tatt vare på jeg for 4 år siden. tilhørte egentlig fødeloftet men havnet ned på føden pga komplikasjoner, har ingenting negativt og si kjekke jormødre og di tok hensyn til ønsker og behov når har du termin ?
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Fødte der for to år siden, og er veldig fornøyd med oppfølgningen under og etter fødsel var også på fødeloftet først men ble flyttet ned pga proteiner i urinen, alt endte med ks fordi go gutten lå feil med hodet så det ble ingen fremgang,men følte meg aldri redd eller usikker da jordmødrene og legene var utrolig flinke gleder meg til å føde der igjen, og håper lillesøster vil ut snart lykke til med fødsel og fødselopplevelse
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Har født der to ganger. En gang før pasienthotellet da det var "god gammeldags fødeavdeling" og vi lå 5-6 stykker på samme rom, og en gang på fødeloftet. Begge gangene hadde jeg en fin opplevelse. Flinke rutinerte jordmødre, og jeg fikk faktisk beskjed ene gangen om at jordmoren hadde gjort en meget god jobb siden det gikk så fort og jeg ikke revnet.... Har ikke hatt noe erfaring med pasienthotellet, så om noen har noe informasjon /erfaringer å dele så hadde jeg også vært takknemlig for info.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Eg fødte på fødeavdelingen for 3 år siden, pga fødsel i uke 36.. Blei tatt godt imot, og følte meg vel godt ivaretatt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå