Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Hei Noen som har forslag til hva vi kan gjøre i gym i morgen? Gymsal under oppussing gjør at vi skal ha utegym. Men det er lite snø og ganske hardt.. Sliter litt med inspirasjonen, så forslag tas imot med stooor takk!
bettisen Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Hmm.. hva med litt ulike stafetter.. trebein, bære ball to og to på ulike måter uten å bruke hendene, osv.. tautrekking, knytemor.. kan egentlig gjøre alt ute som en gjør inne.. kan ha hinderløype.. balansere, feste tau mellom trær, hoppe fra rokkering til rokkering.. stiv heks, sisten, alle mine duer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå