Gå til innhold

Gym på 6.trinn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Noen som har forslag til hva vi kan gjøre i gym i morgen?

Gymsal under oppussing gjør at vi skal ha utegym. Men det er lite snø og ganske hardt.. Sliter litt med inspirasjonen, så forslag tas imot med stooor takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. hva med litt ulike stafetter.. trebein, bære ball to og to på ulike måter uten å bruke hendene, osv.. tautrekking, knytemor.. kan egentlig gjøre alt ute som en gjør inne.. kan ha hinderløype.. balansere, feste tau mellom trær, hoppe fra rokkering til rokkering.. stiv heks, sisten, alle mine duer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...