Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 En ting at man ikke skal drikke alkohol og kjøre bil, men denne saken viser vel også at man ikke skal amme og kjøre bil!!! Ei svensk dame er dømt til bot for å ha kjørt inn i en tankbil mens hun ammet sin 3 uker gammel baby. Greit nok at jeg har TENKT TANKEN på å amme min baby når jeg er passasjer når han har hylt etter puppen på vei hjem fra butikken eller noe, men å gjøre det er noe annet. Spesielt når man kjører selv!!! Noen her som har kjørt bil og ammet samtidig? Eller som ammer i bil mens andre kjører? http://www.dn.se/nyheter/sverige/ammade-och-krockade--nu-domd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå