Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 gikk du opp i vekt da? Eller var du det bevisst og spiste mindre igjen? Jeg kan spise mye og hva jeg vil nå når jeg ammer men holder meg likevel tynn, før jeg ble gravid var jeg slank da også men måtte trene og passe litt på hva jeg spiste for å ikke legge på meg. Merker at amminga gjør at jeg forbrenner mye mer, er tynnere nå enn jeg har vært på maaange år! Lurer litt på hva som skjer når amminga er over Er deilig (men kanskje ikke så sunt) å bare kunne spise hva som helst og ikke tenke så mye over det. Trener heller ikke nå, men er jo en del "gratis trening" å ha baby da.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Nei, jeg gikk ned, begge gangene. Kroppen min tviholder på kiloene når jeg ammer.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Ammet i ett år og raste ned i vekt, prøvde slutte å amme tidligere men pga mini nektet å ta flaske holdt jeg det gående. Etter jeg sluttet å amme var jeg, som deg, redd for å legge masse på meg men det har ikke skjedd. Like tynn, eller gjerne tynnere nå. Så her er forbrenningen høøy og jeg spise fremdeles hva jeg vil og så mye jeg vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå