Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 ..hvordan takler dere den perioden dere ikke har med barnet? Jeg orker ikke mer av sambo nå.. prøver å holde ut, fordi jeg ikke vil miste tid med sønnen min! Men jeg blir utslitt og deprimert av å prøve å holde ut! Diskuteres og krangles HELE tiden! og det er jo ikke bra for lille sønnen vår! Sønnen min er 6 mnd, og sambo vil ha delt omsorg for han hvis vi går fra hverandre! Jeg gråter bare på tanken!!!! Vurderer derfor bli i forholdet pga det............ trenger å høre hvordan det går/hvordan dere takler den tiden barnet er hos pappaen? (og ja, jeg unner selvsagt pappaen samvær med barnet.. og jeg vil sønnen skal være hos pappaen - det har han godt av.. men det gjør så vondt i hjertet mitt!!!)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Halloen frøken! Man skal selvsagt IKKE ha delt omsorg når babyen er 6 mnd gammel!!!!!! Her er det barnets beste som er viktigst, og det er IKKE å bo i en koffert.. Delt omsorg anbefales ikke før fra 3 års alder og da bare om mor og far sammarbeider godt.. Retten vil ikke idømme delt omsorg før barnet er 7 år.. Pappaen skal selvsagt ha samvær og kan nok sikkert ha overnattingssamvær fra tidlig av ettersom barnet er vokst opp med ham, men samværet bør være etter lite men ofte prinsippet fram til barnet er 1 år og så kan dere jobbe dere opp mot "vanlig" samvær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå