Gå til innhold

Dere som har peil på trening. Hvem har rett her? (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har trent lenge av og på. Nå har jeg endelig kommet inn i en god rutine og er på treningsstudioet minst to ganger i uken. Pleier å være der tre ganger i uken. Da tar jeg timer som corebar og krønsj. Harde og slitsomme timer. Jeg trener også styrke, da varmer jeg opp en halvtime og trener 30-45 min styrke. Jeg syns egentlig det er utrolig kjedelig og har ikke den rette innstillingen der. Jeg trener styrke, men syns det er veldig kjedelig. Jeg tar de samme maskinene hver gang og øker vekten når jeg er klar for det. Jeg har ikke så veldig system på hva jeg trener og når, men jeg tar ett område på kroppen hver gang og konsentrerer meg om det. Men jeg gjør det ikke så intenst at jeg blir veldig sliten. Jo, det er tungt, men jeg blir ikke svett og varm. Min samboer mener at jeg gjør det feil og det er grunnen til at jeg ikke går ned i vekt. Feil innstilling og ingen rutine.

Jeg er liksom der at alt er bedre enn ingenting og jeg er ikke interessert i å lære meg så veldig mye om trening og fokusere alt for mye på det. (Jeg har tidligere slitt med spiseforstyrrelser så kan rett og slett ikke fokusere alt for mye på det, da skjærer det seg).

Ble kanskje litt rotete dette. Men har treningen effekt selv om man ikke følger samme program hele tiden og ikke setter seg helt inn i hvor mye fremgang man har, men trener fordi man føler man "må". (Selv om man gjør en god innsats)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må variere. Både for alle musklene i kroppen din sin del, og for forbrenningen.

Ensidig trening av få muskelgrupper er ikke bra.

Kosten kan du glemme i dette, for du spiser vel normalt nå?

Skrevet

Jeg passer på hva jeg spiser og har bare en liten utskeielse en valgfri dag i helgen. Men jeg spiser normalt nå ja :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...