Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Det er mange her inne som analyserer noe voldsomt ut i fra navn man gir til barna sine, både når det gjelder alder, økonomi, yrke osv osv... Så, hvem er jeg? Jeg venter tvillinger som skal få navnene Sol og Matheo.. Svarer på "hvem jeg er" når jeg har fått litt svar:) Venter spent.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Hmm, dette var morsomt! Men har egentlig ikke peiling jeg. Prøver likevel jeg tror ikke du er spesielt ung, rundt 30 kanskje. 32? Tror du har helt gjennomsnittlig økonomi. Yrke er vanskelig å si, men jeg tror at som person så er du er litt sånn kunstnerisk av deg Blir morsomt å se hvor feil jeg tar!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Du er i slutten av 20-årene. Du bor i midtnorge. Han du venter barn med har barn fra før, men det er ikke sikkert du vet om det. Du er overvektig og ganske lat. Av yrke har du en helt ok betalt kontorjobb, du har ingen relevant utdannelse.
Revenka78 Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Hihi... Jeg ser for meg en litt "alternativ" dame med fargerike klær, kanskje helsesøter, lærer eller noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Det er mange her inne som analyserer noe voldsomt ut i fra navn man gir til barna sine, både når det gjelder alder, økonomi, yrke osv osv... Så, hvem er jeg? Jeg venter tvillinger som skal få navnene Sol og Matheo.. Svarer på "hvem jeg er" når jeg har fått litt svar:) Venter spent. Jeg tror du er i slutten av tyveårene, arbeider innenfor barn og ungdom (Kanskje i barnehage?), og har en god økonomisksituasjon. Føler kanskje mannen din har en høyere stilling. :-P
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Du er ca 35 år, muligens litt eldre, og har slitt med å bli gravid. Dette enten fordi du ikke fant den riktige mannen før nå, eller dere har prøvd en stund. Barna er ihvertfall veldig etterlengta :-) Du har ingen lang utdannelse, men har en jobb du trives i og som er godt betalt. Du og mannen din er samboere og har egentlig ikke noe behov for å gifte dere, han er muligens innflytter til Norge. Bor du i Oslo-området, kjører du en Think, men planlegger nå å gå til anskaffelse av en Nissan Leaf for å få plass til barna :-) Dere bor sentralt i en passe stor leilighet og er nå på utkikk etter å bytte den ut med en litt mindre sentral bolig med hage men tenker det ikke er noen hast så tar dere god tid! Haha, tviler på at jeg er særlig synsk, men blir gøy å høre!
MrsMilla Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Lei av alle analysene og at alle skal mene så mye dumt om hverandre, så analyse får du ikke av meg. Men jeg synes de navnene var veldig fine, spesielt sol :-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 Du er 33 år, jobber som sosialarbeider og bor i en bygd/ lite tettsted. Du er nok ingen kjedelig person, ganske humørfylt og har temperament Som sosialarbeider tjener du normalt (du jobber i kommunen) med normal gjeld etter nylig huskjøp (fra 70-tallet).
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Vet ikke så mye om deg, men kanskje faren til barna er polsk? Det er nemlig omtrent slik man uttaler det ganske vanlige navnet Mateuz på polsk! Altså "o" til slutt og nesten stum z. Det visste du ikke, eller hva? Uansett, fine navn.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #10 Skrevet 27. januar 2012 Hei alle sammen:) ¨Nå som jeg har fått noen svar må jeg nesten svare dere:) Hehe kan si såpass at jeg fikk meg en god latter;) Jeg er ei jente på 24 år (ikke godt over tredve). Er på ingen måte fargerik eller kunstnerisk av meg, snarere tvert i mot:p Jeg jobber som sykepleier, sammen med enn mann som IKKE er polsk (og nei det viste jeg ikke 22:34 hehe). Vi har relativt god økonomi egentlig. Kjører ingen Think og har ingen planer om en Nissan, her har det akkurat kommet ett nytt familie medlem- nemlig en skoda stasjonsvogn;). vi er der i mot på jakt etter ett større sted å bo 13:45 å her er det stor hast med å finne større bosted. hehe. Fargerike klær? hehe nei overhode ikke. jeg ser får meg ei dame med litt bohemstil nå egentlig;) her er det vanlige klær til hverdags, og litt mer pynta fargerike kjoler til spesielle anledninger (men ingen crazy antrekk)- ikke sikkert det var det du mente men:p 22:07, ikke overvektig, ikke lat (eller jo, litt når det gjelder trening skal innrømme det). Er til vanlig 178, 58kg:p noe rundere i kantene nå om dagen da.. hehe. så jenter, var jeg den dere så for dere?
Fru Eriksen Skrevet 28. januar 2012 #12 Skrevet 28. januar 2012 Morro lesning:-):-) Jeg hadde ingen anelse, men god underholdning her man sitter tidlig på morran og ikke får sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå