Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Blir knallsur av å handle der, 60,- for karbondadeig, 48,- På Rema. 28 for frutti, 18,- på rema. Rart de ikke konker. Hvertfall ille her i Trondheim. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Måtte handle der i dag og det er jo helt sykt.....
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Huff det var stor forskjell det Jeg handler aldri på ica.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Jeg på min side kan ikke skjønne at Rema kan gå rundt med det vanvittig dårlige vareutvalget og så mange ubrukelige varer. Det hender at jeg løper innom Rema fordi den ligger veldig praktisk til på vei hjem, men det har vel nesten aldri hendt at jeg har kommet ut med alt jeg har på lista.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Vi har en elendig ica som nærbutikk, og kjører heller til en supergod rema.
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Jeg liker rema godt, prøver og handle mesteparten der. Men ja, det hander jeg går innom butikken her borte for å få spesieller varer som de ikke har på rema. Bla. tilbud, brød og noen xtra varer Sparer masse på å handle brus på rema, for det går masse brus her
Farrah84 Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Det skjønner ikke jeg heller, har en kjempestor ica her jeg bor, men det er elendig vareutvalg, dårlig med tilbud og dyrt. Handler også bare på rema, mye bedre. Og meny hvis jeg skal ha noe spesielt:) meny er iallefall tusen ganger bedre enn ica:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 800 meter unna har vi en flott rema1000,og vi handler bare der. Ikke alltid jeg finner det jeg skal ha, men finner tilsvarende.Jeg handler aldri på ica...alt jeg finner ligger mye over rema,men det jeg passer på er holdbarhetsdatoen,den kan veldig ofte være klein....
Gjest irismor Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Det er jo nettopp det det ikke gjør. Ica selger nå alle Ica Maxi butikkene sine. Og de holder på med store kostnadskutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå