Gå til innhold

Hos legen igår og fikk fastslått termin..


førskolelæreren

Anbefalte innlegg

Igår var min første legekontroll, og jeg fikk en termin som jeg selv ikke hadde regnet med.

Ifølge legen min er jeg 9+1 idag, men etter min utregning iforhold til eggeløsning er jeg en uke etter. Jeg mener jeg er 8+1 nå.

 

Fikk termin 30 AugusT! Men jeg er sikker det er en september baby i magen. Får jeg en helt korrekt termin på ultralyd i uke 19?

 

Jeg vil ikke forlate dere min kjære venner. Jeg passer ikke inn i august klubben :) Hihi

Endret av Førskolelæreren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville gått etter din egen termin frem til du skal på ordinær ul. Det er den terminen som blir fastsatt der de går etter, stort sett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for begge svar :)

 

Jeg brukte eggeløsningstester og vet jeg hadde eggeløsning i desember og dato. Så jeg er ganske sikker på at legen min likker ei uke o forveien. Men ja-han brukte siste menstruasjon som kalkulator. Og jeg har ganske lange sykluser (32 dager) og eggeløsning kommer først ca 17 dager etter mensen..

 

Håper dere forstod det jeg skrev over her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider