Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Da lurer jeg først og fremst på hvor mange dager prosessen tar. Har forstått at man begynner på pergotabletter 2-3 syklus dag, ultralyd rundt dag 9. Men videre? Hvor mange dager går det deretter til eggløsningssprøyta? Kan man få ta denne rundt dag 9, slik at eggløsningen kommer rundt dag 11? Kan egget modnes så fort? Eller er det umulig å få eggløsningssprøyta rundt dag 9? Håper noen vil hjelpe meg! Vi skal i gang med inseminasjon på riksen, og han legen der sa at vi får vite alt når vi ringer og sier fra om første mensen dag. Men jeg vil vite det nå Takker
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Da jeg hadde AIH forsøk, startet jeg med Pergotime på dag 2 eller 3, og på siste dag med tabletter startet jeg også med Menopur injeksjoner. Dette gikk jeg på alt fra 2 dager til 7 dager før eggløsningssprøyta. Det er helt umulig å si når i syklusen du skal sette eggløsningssprøyta. Det kommer an på hvordan du responderer på medisinene. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå