Frøken Linn Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Jeg skal til kiropraktor i morgen med bekkenløsning. Er i 16. uke. Hva gjør de der? Får man støtte av nav til dette?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Ingen støtte til kiropraktor, desverre.. Dette er mitt andre svangerskap eg går til kiropraktorbehandling pga bekken. Det er det einaste som hjelp for meg. Forrige svangerskap gjekk eg tre gonger i veka dei første mnd (fekk bekkenløysing i veke13..) og deretter ein gong i veka. Eg fekk "knekt" opp korsrygg og bekken, samt ein del utstrekking. Sjølve "knekkinga" er eigentleg ikkje vond, det er viktig å slappe av og ikkje stritte imot. Nokre kiropraktorar har tatt vidareutdanning og kan bruke nåler som dei set inn i muskelknutane, dette kan gjere vont men det er ein utruleg effekt av det.
Frøken Linn Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2012 Hvor mye koster det da? Vi har ikke god råd, et barn fra før, og jeg sykmeldt.. Kjedelig om det skal avgjøre om jeg kan få hjelp eller ikke.. Er det kun fysioterapi man får støtte til`?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Ein får direkte refusjon når ein er hos kiropraktor, trur det er 100 kr på første konsultasjon og 50 kr for dei andre. 14 stk tilsammen viss eg hugsar rett.. Prisar varierar veldig. Her betalar ein 500 kr på første konsultasjon og 400 etterpå. Neste år kjem det nye reglar for frådrag på skatten for særfrådrag for store sjukdomsutgifter. Her kan ein i allefall no føra opp kiropraktorbehandling og få frådrag.. Har prøvd forskjellige fysioterapautar og min erfaring er at dei kan hjelpa med stabilitetstrening (trening i slynger), men ikkje så mykje med sjølve låsingen. No går eg både til kiropraktor og fysio. Behandling hos kiropraktor og trening hos fysio. Dersom det står "bekkenløsning med gangvansker" på henvisningen frå lege til fysio, får du automatisk dekket all behandling der. Ein treng ikkje henvisning til kiropraktor. Fysiobehandling er alikavel mykje billigare enn kiropraktor, men kiropraktor er mykje meir effektivt så i det lange løp er det egentleg mykje likt.. Kan også anbefale bading, spesielt viss du har tilgang til ekstra oppvarma basseng. Kiropraktor/fysio kan gje deg øvelsar som du kan bruka i basseng, men det meste er knebøy, utstrekking osv. Svømming er vel uaktuelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå