Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Etter at man er smittet? Og hvilken vei er det som smitter? Kan man få det over hele kroppen eller kun i munn og undeliv?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Det har vært mange diskusjoner på dette. Men noen kan faktisk være smittebærere uten å få utbrudd. Så man kan faktisk ha det uten at du vet det. De sier også at det smitter begge veier. Søk litt på internett, men sjekk datoen på artiklene du leser, ikke se på det som er over 4-6 år gammelt. Det har skjedd mye på forskningsfronten når det gjelder herpes.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2012 takk for svar, jeg prøvde og fant litt. Nok til at jeg ble beroliget
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Det kan ta lang tid og det kan ta kort tid. Mannen min smitta meg med herpes når vi ble sammen i mai måned, men først september måned brøt det ut for første gang for da ble jeg kjempe syk og da fikk jeg det i tillegg. Etter jeg hadde det for første gang den gangen for 3 år siden har jeg hatt det ganske ofte dessverre Får det alltid på munn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå