OssTre<3 Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Må ha meg en jakke nå, er ikke en som går igjenn:( Så skal til sentrum fredag men har ingen aning på hvor jeg skal gå, har vært på HM. Noen som har saumfart sentrum etter mammaklærbutikker??:) Takker for tips!
Fjelljenten Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Jeg vet at det ligger en i gaten nedenfor teateret, ned mot polet liksom... er sikkert mange fler også, har du prøvd å google?
OssTre<3 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2012 Har googlet men har bare funnet en, og den va litt i dyreste laget, ikke interessert i å bruke to tusen på en jakke som jeg bruker i noen mnd:) Hm hadde jo bare to modeller, og det må jo finnes andre butikker som selger mammaklær?
Fjelljenten Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Ligger visst en i gågaten også, som heter mor og barn... Ellers er det jo mye mammaklær i nettbutikker ;-)
OssTre<3 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2012 Ja var den jeg fant som var så dyr.. Finnes masse på nett ja, men er så vanskelig når det kommer til jakker at jeg ender sikkert med å sende tilbake en etter en.. Får håpe det kommer inn noen nye på HM snart:)
ulenissen Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Mammashop ligger under smørsbroen... Anbefaler denne jeg også. De har et ok utvalg, overkommelige priser og hyggelig og hjelpsom betjening som vet hva de snakker om. Var der for en uke siden og kjøpte to utrolig gode bukser til 500kr styk, jakke (i ull) for 700kr og to deilige gensere. Husk at de fleste av oss må ty til gravidklærene en stund etter fødselen også ;-)
OssTre<3 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2012 Åååååh:) Da stikker jeg innom der på fredag:) Takker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå