Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Kan dere være så snill å redigere bort alle sitatene i det innlegget igjen, med mindre det er et poeng å beholde det? Slitsomt å bla i tråder som blir kjempelange, fordi folk siterer sitater av sitater, som f.eks. tråden om republikanere og sosialisme.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Ja, veldig slitsomt med de lange sitatene. Rart at man i det hele tatt kan sitere så mye, håper de gjør noe med det.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 For meg kunne gjerne hele siteringsmuligheten vært borte, det er bare så utrolig forstyrrende når det blir brukt så ukritisk som enkelt gjør. En annen ting jeg ikke skjønner, er når man svarer på hovedinnlegget med å sitere det. I noen sammenhenger kan forsiktig bruk av sitering være ok, men altfor mange bruker det altfor mye, synes jeg.
Cat.68 Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 jeg prøvde, men fikk det ikke til. Ikke i den tråden, men i tidligere tråder.
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Kan dere være så snill å redigere bort alle sitatene i det innlegget igjen, med mindre det er et poeng å beholde det? Slitsomt å bla i tråder som blir kjempelange, fordi folk siterer sitater av sitater, som f.eks. tråden om republikanere og sosialisme. For det første er det drita kjedelig å sitte og redigere. For det andre har man da plutselig redigert bort bittelitt for mye og spist opp en av tag'ene som gjør at den forstår at du siterer og så får du bare feilmelding. Møkkasystem.
Lammelåret Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Det er visst et udekket rosabehov på dib, vedder på at det er jentesavnet som kanaliseres.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Nei! Å redigere tar tid og er en uting. NÅr man fÅr et sidespor i en trÅd mÅ det være mulig Å følge sidesporet.
bIomstre Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 For det første er det drita kjedelig å sitte og redigere. For det andre har man da plutselig redigert bort bittelitt for mye og spist opp en av tag'ene som gjør at den forstår at du siterer og så får du bare feilmelding. Møkkasystem. Hm, er det så vanskelig da? Jeg gjør et forsøk... Nå slette jeg alt mellom to (quote) som inneholdt teksten til hi som Luten hadde sitert, så nå skal bare det Luten skrev stå igjen... (så får vi se når jeg trykker publiser).
bIomstre Skrevet 25. januar 2012 #10 Skrevet 25. januar 2012 Hm, er det så vanskelig da? Jeg gjør et forsøk... Nå slette jeg alt mellom to (quote) som inneholdt teksten til hi som Luten hadde sitert, så nå skal bare det Luten skrev stå igjen... (så får vi se når jeg trykker publiser). Funka jo fint det! Altså heholde første[ ] deretter slette neste og til og med første (quote) (man med firkant parantes, frykter det blir tull hvis jeg skriver det i teksten min) Da står teksten til siste pers man svarer igjen...
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #11 Skrevet 25. januar 2012 For det første er det drita kjedelig å sitte og redigere. For det andre har man da plutselig redigert bort bittelitt for mye og spist opp en av tag'ene som gjør at den forstår at du siterer og så får du bare feilmelding. Møkkasystem. Det tar meg mindre enn ett sekund å redigere slik jeg gjør her. Mulig det var kjedelig mens det stod på, men det rakk jeg i så fall ikke å registrere. Hvis det gir deg problemer, er det neppe systemet det er noe i veien med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå