Gå til innhold

Far flytter...skatteetaten skal ha bekreftelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far har flyttet ut og meldt i fra til folkeregisteret.

Fikk brev fra skatteetaten at de krevde leiekontrakt og bekreftelse på at far ikke besøkte barna m/overnatting mer enn 3-4 ganger i året, for å kunne godkjenne flyttingen.

Men siden minsten er liten (snart 2 år), mente dama på meklingen at han burde komme hjem til barna annenhver helg, mens jeg drar ut av huset.

Siden vi skal ha annenhver helg ordning.

Best for barna i starten og hvertfall siden minsten var så liten sa hun.

Mener skattetetaten at det ikke skal være noe besøk utover den ordningen med annenhver helg?

Eller kan han overhodet ikke vre i huset vårt mer enn de 3-4 nettene i året?

Skriver vi denne bekreftelsen selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal skatteetaten ha info om dette? Hvorfor da? Eller er det NAV du mener? Jeg ville tatt en tlf for å rådført meg og forklart situasjonen. Du får vel be pappan om å sende kopi av husleie el.l, og forklare den ordningen dere har. Jeg ville nok ikke ha flyttet ut av huset for at pappan skal ha samværet med barnet. Men er det det beste for dere så gjør det. Blir jo mer stabilt for barnet. I min situasjon var det jeg og barna som flyttet. Minsten var så liten, at kunne ikke ha samvær med overnatting pga amming. Men nå sover barnet to netter i måneden + samvær på dagtid. Fungerer bra. Blir nok mer overnatting etterhvert. men vi bor i samme bydel, og like ved hverandre. Håper du finner ut av det, og lykke til :-)

Skrevet

neida, skatteetaten..

hvsi de ikke fikk denen info anså de at han ikke hadde flyttet, og hvis han oppholdt seg mer enn de 3-4 gangene, anså de også at han ikke hadde flyttet.

er vel for å sikre seg mot at folk utnytter systemet, så skjønner det, men blir litt svart/hvitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...