Gå til innhold

Ordinær UL idag :-D


Godgutten 07 Junispire :-D

Anbefalte innlegg

Er 19+3, Så nååå er jeg lei av og vente...håper så de kan se hva det er. Så fryktelig nysgjerrig. Har sånn jentefølelse, hatt det hele veien. Og tok sånn Gendermaker test i uke 10 som viste jente. Så spent på om det stemmer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du vite det? :) Jeg var også på ul idag. 18 + 5 uker på vei. Var sååååå spent på kjønnet, men jordmor var veldig forsinket da det ble.min tur, og så brukte hun laaaang tid på å sjekke noe annet (som var umulig, for lille spire var altfor aktiv) og dermed fikk hun ikke tid til å se etter kjønn :( Kjempeskuffet! Men må tilbake for å sjekke det hun ikke fikk sett idag, så da skulle hun se etter kjønnet da! Så da må jeg bare smøre meg med enda mer tålmodighet! Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig LaVida :-(. Joa, jordmor på riksen tok seg veldig god tid, nesten litt lang, for hun sjekket kjønnet sist :-P. Ventet "bare" på det jeg da :-P. Var visst ikke noe tvil. Blir ei lita jente :-D. Jeg ble så glad, begynte og tute når vi kom bort til heisen :-P. Får håpe du slipper og ve te så lenge da...jeg er IKKE av den tolmodigste, så hadde blitt gal...:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sa ifra før vi begynte at vi veldig gjerne ønsket å se kjønn. Da tar de seg hvertfall tid til det:) babyen vår lå snudd mot ryggen så det var litt vannskelig å se, så jeg fikk lov å gå inn til ett annet rom og få en ul til, på ett annet ul app kun for å se kjønn. Sikkert fordi vi sa ifra med engang at vi gjerne ville se. Dette var på riksen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ifra på forhånd at jeg ville vite det, men iom at alt det andré tok så lang tid og at hun var så forsinket som hun var, så kunne hun ikke bruke mer tid. Men skal tilbake heldigvis. Dette var på ullevål. Er såååå utålmodig! Venter og venter på tlf om at de har funnet en time til meg. De har ingen ledige timer før langt uti mars, så de skulle se hva de kunne gjøre for å få meg inn igjen så fort som mulig. Hater å vente, hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, nå ringte de! Ny time 07 februar :D Gleder meg!! Kos med jente da Godgutten 07 junispire :D Jeg har en jente fra før, så hadde vært kjempestas med en gutt denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra LaVida :-). Ikke lenge til 7. Mars da :-) du skal føde på riksen el? Når har du termin? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, skrivefeil: 7.februar mente jeg. Hadde det nå inderlig vært Mars allerede :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til nei, og jeg gleder meg masse :) Må innrømme at jeg er litt bekymret for at hun ikke skal klare å se de årene som skulle krysse på den og den måten og at noe skal være galt... Men hun sa at hun ikke var bekymret, bare at det var litt vanskelig å få sett ordentlig, for lille gull i magen var så veldig aktiv :) Så satser på det :) Jeg skal føde på Ullevål jeg. Enn du? Når har du termin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på riksen, ble flyttet fra 19. Juni til 26. Juni. Men blir nok planlagt keisersnitt noen uker før. Skal til samtale neste torsdag på riksen. Spent på hva de sier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...