Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Har butikkene egne "irritert kunde" alarm når de slår opp navn? Tenker da expert i dette tilfellet.. Etter å ha hatt en større sak med de, der de formelig krøp for meg til slutt, synes jeg det ble en litt merkelig situasjon her om dagen. Kjøpte videokamera for 2000 kr og sa nei til forsikring. Da mannen åpnet navnet mitt på pcen, sa han at han slengte på 3 års gratis forsikring til 599 kr! Veldig snilt, men de gir da vel ikke bort i hytt og pine? Saken jeg hadde med de for 3 år siden var såpass alvorlig at butikken gikk igjennom mitt 5 siders skrevne dokument på peronalmøte. Jeg måtte gjøre skikkelig forarbeid siden jeg hadde blitt tipset om at butikklederen var en kverulant;) Men bor i en større by, og det er umulig at jeg skulle bli kjent igjen der, jeg er ei ganske så grå mus så.. Det gjør meg virkelig mistenksom, står jeg oppført som "bitch nr. 1" med rød skrift kanskje?
Gjest irismor Skrevet 25. januar 2012 #2 Skrevet 25. januar 2012 Er nok en sjanse for at det står en hake ved ditt navn. Men samma det vel ta i mot forsikringen og smil.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Er nok en sjanse for at det står en hake ved ditt navn. Men samma det vel ta i mot forsikringen og smil. Klart jeg gjorde det;) Hm.. da skal jeg begynne å bruke mitt navn når vi kjøper elektronikk. Jeg har en vane å sette alt på samboer.
It's all about me Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Er ikke verre enn at det kanskje står "3 års gratis forsikring ved neste kjøp" på et notat på ditt navn. Står nok ikke grunn eller "Obs! Bitch!" da jeg tviler på at det ville vært lov.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Er ikke verre enn at det kanskje står "3 års gratis forsikring ved neste kjøp" på et notat på ditt navn. Står nok ikke grunn eller "Obs! Bitch!" da jeg tviler på at det ville vært lov. hehehe... Men det HADDE vært moro med "bitch-alarm" da
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg har jobbet på expert butikk og systemet vi brukte har ikke noe "bitch-alarm" Det går ann å søke opp tidligere bilag og der kan det ha blitt skrevet noe, men det er garantert ikek skrevet noe om at du er bitch. Det er ikke lov, en av de jeg jobbet med hadde skrevet stygt om en kunde i en reklamasjonsak og det ble tatt opp på personalmøte. Hvis du en gang skal ha en av dine gamle kvitteringer, som er garanti og forsikringsbevis, (det er der de skriver alt ned) er det jo rimelig flaut for butikken om det står der at du er sånn og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå