Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #1 Skrevet 25. januar 2012 Hei alle askøyværinger! Jeg skal søke min 1åring inn i barnehage på Askøy og trenger anbefalinger og erfaringer. Helst om : Haugland Gårdsbarnehage Bakarvågen FUS Barnehage ( den nye) Kleppestø Barnehage Haugen Barnehage (privat) Stongafjellet Barnehage Florvåg Barnehage Men legg gjerne til om andre, hvis du kan Tusen takk! P.S JA, jeg vet at Fridahuset er den verste barnehagen som eksisterer, så det er uaktuelt
Synne 2007<32012 Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Min går ikke i noen av de du har nevnt, så jeg har ikke dirkte erfaring fra de. Men jeg har hørt at Haugland Gårdsbarnehage skal være en av de beste her ute! Så jeg ville ha søkt i den!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Har ingen erfaringer med de barnehagena da jeg ikke hører til Askøy, men vil anbefale gårdsbhg. Sønnen min går i gårdsbhg her vi bor og vi er SUPER fornøyd med opplegget og mulighetene de har der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå