Susanne85 Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg er så sulten, men bare tanken på mat får magen til å vrenge seg. Jeg prøvde å spise en gulrot, og brekker meg, jeg prøvde meg på en snack`a jack, og ble kvalm. Brødmat er uaktuelt. Det er ingenting som frister, men jeg er suuuulten! Forrige gang var jeg ikke kvalm, men hadde derimot null matlyst, så dette er ukjent for meg. Er litt over 7 uker på vei, og det skal bli festlig fremover skjønner jeg..
blåmeis:) Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Hos meg har det variert litt. En uke klarte jeg bare å spise knekkebrød (i tillegg til middag, varm mat har heldigvis stort sett smakt godt hele tiden, bortsett fra veldig feit mat og enkelte ting med sterk lukt), uken etter ble jeg kvalm av knekkebrød. En ting jeg enda ikke har blitt kvalm av er surmelk!!! Høres rart ut, men har fungert for meg. Kald havregrøt med surmelk og sukker er faktisk veldig godt, he he ;-) Havregryn med melk har også gått greit. Grønne epler og druer har vært godt hele tiden. Jeg har heldigvis ikke hatt det så ille, men det var uansett verst de første ukene, litt bedre fra uke 9 ca, men dette er jo veldig individuelt... Sulten har jeg vært hele tiden, men nå litt over 10 uker på vei klarer jeg meg med litt mindre småspising ;-) Har måttet småspise hele tiden for å unngå å bli kvalm jeg da.. Kvalm hvis jeg blir for sulten. Vond sirkel... Lykke til!
lin85bee Skrevet 25. januar 2012 #3 Skrevet 25. januar 2012 Skulle ønske at jeg hadde noe svar til deg men jeg er i samme situasjon.. Jeg klarer ikke en gang og sove i samme rom med mannen min fordi jeg ikke klarer perfumen hans som er i senge og lignende.. Det eneste jeg gjør er å spise det jeg kommer på i hodet som gjør meg minst kvalm.. det er ikke lett heller fordi det er bare rare ting som dukker opp... Begynner å bli urolig fordi jeg ikke klarer å lage middag til man og barn, da jeg blir kvalm av det de ønsker å spise...Isbiter har plutselig blitt favoritter. (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå