Gå til innhold

besøk av bf

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere..

her har bf ikke så mye kontakt med oss og han bor ca 5 timer unna oss. Jeg ønske ikke så mye kontakt med han heller pga utroskap fra han side og er fremdeles sinna på han. Men nå vil han komme å besøke oss og han forventer å bo hos meg. Dette er noe jeg virkelig ikke ønsker. Vil helst ikke ha han i mitt hus igjen...noen ideer til hva jeg kan si og gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva han har gjort mot deg (og jeg skjønner at du er sinna og lei deg. all sympati!) så har han rett til samvær, men han trenger IKKE å bo hos deg.

Si at han må gjerne komme å ha samvær med barnet, men overnatting og slikt får han ordne selv. Det er ikke ditt problem.

Skrevet

Jeg vet det er utrolig vanskelig, men IKKE bruk barnet som et våpen, for å straffe far. La barnet ditt få mulighet til å være sammen med pappaen sin, og IKKE snakk stygt om faren så barnet hører det!

MEN - barnefar skal da selvfølgelig IKKE bo hos deg. At han kan forvente dette, etter utroskap, er ganske drøyt. Jeg hadde gitt klar beskjed om at han var hjertelig velkommen til å komme og hilse på barnet, men at han ikke under noen omstendighet har tillatelse til å sove i ditt hus lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...