Gå til innhold

Har dere fortalt nyheten til besteforeldrene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fortalte det til besteforledre før jul (grunnet alkoholog sånn) Vet ikke om det var så veldig orginalt, men vi printet ut terminlisten og ga det ttiil svigermor, hun begynnte å lese og måtte sette seg ned. Spurte om det var sant og ble veldig glad :) Hvis man har UL bilde så kan man jo overraske med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt noe enda, venter til etter UL den 6. feb. Er da ca. 11+4. Sist hadde jeg UL ca. til samme tid, og da ga vi en kopi av UL-bildet til besteforeldrene. Ikke så veldig originalt kanskje, men en fin og grei måte å si det på :) Denne gangen tenker jeg å skrive "Jeg skal bli storebror" på en genser/body og tre på gutten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uke 14 i morgen.

Vi sa det til til svigers i uke 12 ved å ramme inn et ultralydbilde, med rosa og blå papp som bakgrunn. Så skrev vi "Her ligger jeg og vokser meg stor, ses ca 29.juli bestefar og bestemor" Til mamma har vi laget "gavekort" for å lure henne litt. Fikk ideen fra Unge mødre. Det blir som følger:

Gavekort utstedt til : mammas navn

Gavekortet har en verdi på: et stk barnebarn

Utløper: Ca 29.juli 2012

Gavekortet kan ikke byttes i kontanter.

Utstedt av: Mannen og mitt navn

Gleder meg til lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det på julaften, og da var vi i uke 7. Jeg har et veldig åpent forhold med mine foreldre og vi snakker om alt, så det var maksgrensa av hvor lenge jeg klarte å holde meg :)

Vi tok et bilde av en bolle i ovnen og pakket den inn. Den ble åpnet som siste pakke og introdusert som en opplevelsespakke fra meg og sambo til dem. Mamma fikk æren av å åpne pakken og satt med en sjokkert utrykk i ansiktet før tårene kom :) Kjempekos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag! Vi skal på UL rundt uke 12, håper vi får med bilde da så kan vi gjøre noe med det :) ikke så veldig originalt, men synes liksom det er så stort at vi ikke bare kan si det rett ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på UL 17. februar. Da er jeg 12+5 og forhåpentligvis står alt bra til og vi kan fortelle det til de vordende besteforeldre. Det blir mine foreldres første barnebarn, så jeg tror de kommer til å ta helt av:-)

 

Vi bor i en annen del av landet, og har tenkt å sende blomsterbud med et hyggelig kort. "Gratulerer, dere skal bli besteforeldre!" (eller noe sånnt). Tror mamma kommer til å besvime, men forhåpentligvis blir de veldig glade. Jeg og kjæresten er snart 30 år, og har vært samboere i fem år så det er vel nesten på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...