Gå til innhold

Hvordan ville du gått frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror som er 45 har i flere år jobbet som søppelkjører. Nå har han funnet ut at jeg sier søppelkjører og ikke det korrekte ordet som er renovatør. Siden jeg bare lo da han klaget på det, og sa at det høres mer fancy ut enn jobben er, ble han sur. Han mente jeg var respektløs, og så bestemte han seg for å kutte all kontakt.

Til jul kom han ikke hjem til foreldrene våre fordi jeg var der hele julen, og han sendte gaver til min andre bror og hans barn og kone, men ikke noen til oss og våre barn. Vi fikk julegavene vi sendte fra oss og våre barn i retur, og det samme med julekortet.

Nå har han vunnet et betydelig beløp på Joker, og det jeg da lurer på er hvordan vi skal klare å bli venner igjen, slik at våre barn kan få noen av pengene fra sin onkel. Det har de jo rett på, synes jeg. Spesielt siden han ikke har sett dem på et halvt år, og ikke ga dem julegaver denne julen.

Han har en ny kone som er fra russland, og vi vet jo alle hva det betyr. Den gevinsten kommer til å forsvinne utrolig fort om vi ikke er snare å rette opp i forholdet. Vi har hørt at de allerede har snakket om å dra på ferie til hennes hjemby. Våre barn burde komme før henne, siden han ikke har egne barn. Jeg er også redd for at han driver og sender penger til hennes søsken og deres mange barn. Han blir lurt.

Hvordan ville du gått frem for å løse dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA! Du trollemor, du trollemor :D

Skrevet

Hvis du skal trolle så må du ikke ta så hardt i.

Skrevet

Hahaha.. Hvor skal man begynne hende? Jeg tror (håper) jo at du er et troll, var faktisk et bra trolleinnlegg da..

Men om det skulle være sant ( dette er jo tross alt DIB) så vil jeg si at jeg forstår hvorfor broren din har kuttet kontakten med deg. Ville heller ikke hatt kontakt om du var min søster.

Skrevet

Hehe, prøv igjen, men begrens deg litt.

Skrevet

Jøss, imponert over fantasien din :)

Om du skal starte en hissig diskusjon her kan du ikke overdrive så mye, ingen går på limpinnen da veit...

Skrevet

Nå ble jeg faktisk lei meg. HI

Gjest Heartbroken
Skrevet

Dette har jeg lest før her inne.

Om du skal starte en trolletråd, så får du hvertfall ha fantasi til å finne på din egen - selv om gjenbruk er bra:)

Skrevet

Det var faktisk seriøst. Drittforum. :(

Skrevet

Det var faktisk seriøst. Drittforum. :(

Vel, hvis det var seriøst så kan du iallfall ta kommentarene her til deg, at det er så bak mål at alle tror det er tull. For da er du i så fall helt blåst!

Skrevet

Om dette skulle vært seriøst er du den dummeste dama jeg noen gang har møtt på :)

Jeg hadde heller ikke villet ha kontakt med deg om jeg var broren din, og ihvertfall ikke delt pengene mine med deg!

Jeg tror overhodet ikke dette er seriøst, det kan umulig være seriøst. Så teite mennesker kan ikke finnes, og ihvertfall ikke ha barn. Stakkars barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...