Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 om man blir stoppet i kontroll og vinduet er frosset?vi er en smule uenige her....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Hvis man ikke har kostet/skrapt nok til at man kjører forsvarlig, så kan man både få bot og miste lappen.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Hvis du ikke har fri sikt ut gjennom vinduet, minimum vindusvisker området, så får du ikke bare bot, men DU MISTER LAPPEN På STEDET
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Som bilist skal du sørge for å ha tilstrekkelig utsyn. Har du ikke det så kan du få bot.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Hvis du ikke har fri sikt ut gjennom vinduet, minimum vindusvisker området, så får du ikke bare bot, men DU MISTER LAPPEN På STEDET Det stemmer ikke. Hvis du ikke har tilstrekkelig med sikt kan du risikere et forelegg. Du kan også risikere å bli anmeldt – og i verste fall kan politiet beslaglegge førerkortet ditt. å beslaglegge er IKKE det samme som å miste lappen.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 altså hvis det er frosset fast!Ikke at det er nediset, men at vinduet er frosset slik at det ikke går opp.......eller ned da:P
Miss Dynamite Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 nei. Det blir jo akkurat samme hvis det har blitt ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 okei, skjønner jo at man skal ha god sikt og slikt, ser at jeg formulerte det litt rart:P
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 altså hvis det er frosset fast!Ikke at det er nediset, men at vinduet er frosset slik at det ikke går opp.......eller ned da:P Det bryr ikke politiet seg noe om :-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Flott, jeg fikk det nemmelig ikke opp idag, om det var nerver eller hva søren det var, det funka ikke...han bare "frosset?" jeg "ja ser slik ut gitt...." ufffda...men var visst bare beltekontroll:P følte meg såååå blond...stressa og seint ute...blæh
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Flott, jeg fikk det nemmelig ikke opp idag, om det var nerver eller hva søren det var, det funka ikke...han bare "frosset?" jeg "ja ser slik ut gitt...." ufffda...men var visst bare beltekontroll:P følte meg såååå blond...stressa og seint ute...blæh Hehe! Vinduer har en tendens til å fryse fast i kulda og det er ikke ansett som en fare i trafikken så det går bra. Men skjønner at du ble stressa;) #9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 hehe stressa med hylende unge i bilen:P omg....men fikk ned bakruta da...(ikke spør!) hahaha må bare le jeg...flaut:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå