Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jadda. Ut av vaskemaskinen trillet en liten illeluktende klump med bæsj. Vasket på 60 grader.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Hadde vaska alt på nytt, uten bæsjen
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Jeg regner med hu var såpass smart, at hu vasket det igjen..... *grøss*
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Gratulerer! Hehe, det gjorde jeg her for noen uker siden også. Du verden!
Gjest sug lut Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Jadda. Ut av vaskemaskinen trillet en liten illeluktende klump med bæsj. Vasket på 60 grader. Herlig, gratulerer, morgenens beste:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Går ikke bæsjen i oppløsning? Utrolig at den er så robust, nesten så jeg må teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå