hysterika Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har MANGE klær, men jeg sliter med å kombinere dem. Når dere f.eks. går med jeans, hva bruker dere "oventil"? Og hva slags sko? Og hva med alle de trange buksene som finnes i utikkene nå, de som er smaaale nederst. Hva bruker dere dem sammen med? Og hvilke sko? Jeg har noen nydelige grå pumps (ballerinasko?) med en liten hæl - de er så fine, men jeg har aldri brukt dem, hva skal jeg bruke dem til? Jeg ender stadig opp med en av kjolene mine + støvletter, det er så safe ....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Bruker for det meste fine bluser eller skjorter til jeans, det gjelder jo da spesielt de trange. Bruker all slags sko til dette, alt fra pumps (det er safe) til støvletter og flate sko - ballerina eller bare enkle tøysko... Pumps kan du bruke på alt fra kjoler til jeans, så lenge du har en litt pyntet overdel til.
hysterika Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2012 (endret) Bruker for det meste fine bluser eller skjorter til jeans, det gjelder jo da spesielt de trange. Bruker all slags sko til dette, alt fra pumps (det er safe) til støvletter og flate sko - ballerina eller bare enkle tøysko... Pumps kan du bruke på alt fra kjoler til jeans, så lenge du har en litt pyntet overdel til. Men de er jo nesten flate, de pumpsa, ser ikke det rart ut med trange bukser og flate sko? Takk for svar! Endret 24. januar 2012 av hysterika
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Bruker for det meste fine bluser eller skjorter til jeans, det gjelder jo da spesielt de trange. Bruker all slags sko til dette, alt fra pumps (det er safe) til støvletter og flate sko - ballerina eller bare enkle tøysko... Pumps kan du bruke på alt fra kjoler til jeans, så lenge du har en litt pyntet overdel til. Men de er jo nesten flate, de pumpsa, ser ikke det rart ut med trange bukser og flate sko? Takk for svar! Jeg synes ikke det, men det er vel smak og behag. Hadde heller tenkt at det var fint med hæler til en flott bukse, og bra at hælene ikke er for høye, for komforten sin del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå