Gå til innhold

Biler 2 - Dere som har sett den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere latt en 4åring se den på DVD? Han fikk den til bursdag, og vil så gjerne se den, men har lest at noen her inne sa det var så mye skyting og bombing etc. Jeg skal se den ikveld slik at jeg har sett den før jeg eventuelt viser den, men er liksom litt usikker. Det er jo biler, blir det ikke litt mer "abstrakt" da?

Videoannonse
Annonse
Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Ja, det ville jeg. Både 3 og 4 1/2 åringen min ser den, og elsker den. Jeg er ikke like begeistret for den som for den første, men så er vel ikke jeg målgruppen heller ;-)

Kinotur utgikk, for det tror jeg ville blitt litt voldsomt (i hvertfall for han på 3) men hjemme i stua er det null problem.

Skrevet

mine på 4 og 5 så den på kino og har etterpå sett den på DVD.

Endel skyting ja, men de har ikke reagert på det. Er nok mer jeg som ikke synes den er noe særlig.....

Første filmen var jo så koselig. Denne er bare masete og voldsom:(

Skrevet

Hadde ikke hatt noe problemer med å la min på 3 se den heller.

Skrevet

Okay, så bra. :) Han var så lei seg stakkar, men ville ikke vise den før jeg hadde sett den selv. Var mange som var overrasket etter kinoturen, forstod jeg. :) Jeg liker 1´ern veldig godt selv, så får se hva jeg synes om denne. :)

Skrevet

Synes filmen er helt grei, hadde ikke hatt problemer med å vise den.

Skrevet

Vi var på kino og så den med 4åringen og vi hadde nok ikke gjort det igjen hvis vi visste hvor voldsom den er. Han syns den var veldig skummel og turte så vidt å se den mens han satt på fanget mitt. Men den ender jo bra og det vet han nå, så i ettertid har han sett den mange ganger på dvd uten å syns det er skummelt.

Jeg syns den beste beskrivelsen av filmen er at det er en James Bond-film med biler i alle rollene...

Skrevet

Vi var på kino og så den med 4åringen og vi hadde nok ikke gjort det igjen hvis vi visste hvor voldsom den er. Han syns den var veldig skummel og turte så vidt å se den mens han satt på fanget mitt. Men den ender jo bra og det vet han nå, så i ettertid har han sett den mange ganger på dvd uten å syns det er skummelt.

Jeg syns den beste beskrivelsen av filmen er at det er en James Bond-film med biler i alle rollene...

Ah, ja, skjønner at det kan være ekstra voldsomt, høyt og skremmende på kino også. Mitt barn synes få ting er skummelt, men han blir ofte litt opphengt i skyting og sånt. Derfor jeg er litt ekstra i tvil, men skal vurdere det. :) HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...