Gå til innhold

dere som står opp 0600 hver dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når legger dere dere?

Ca 22.30, stort sett.

Skrevet

Ca. 22.30, men hender jeg skeier ut skikkelig og er i seng 2300

Skrevet

Alt fra kl 22.30 til 00.... Blir som oftest over 23 før jeg kommer meg til sengs.

Skrevet

Halv ti-ti. Hvis det bikker over ti flere ganger i uka blir jeg aalt for trøtt.

Skrevet

jeg er oppe rundt denne tida HVER dag hele uka, inkl helg, og legger meg ni. Leser litt, og sovner. Har valgt det selv, fordi mannen tar babyen om natta, jeg vil heller sove hele natta enn å våkne flere ganger. Men merker jo at jeg blir trøtt...

HI

Skrevet

Mellom 22 og 23. Blir den over 22.30 kjenner jeg det dagen etterpå...

Skrevet

Jeg legger meg senest klokken 22 for om ikke klarer jeg ikke dagene-

Skrevet

Omg. Etter at jeg fikk barn sover jeg toppen 5 timer om natten. Usammenhengende. Er det rart jeg føler meg helt koko

Skrevet

jeg er oppe rundt denne tida HVER dag hele uka, inkl helg, og legger meg ni. Leser litt, og sovner. Har valgt det selv, fordi mannen tar babyen om natta, jeg vil heller sove hele natta enn å våkne flere ganger. Men merker jo at jeg blir trøtt...

HI

Hvorfor blir du trøtt når du sover så mye?

Skrevet

haha,sikkert fordi hun sover altfor mye

Skrevet

Sjelden før halv tolv- tolv. Etter mange år med nattevåk m småbarn i hus trenger jeg mye mindre søvn enn før!

Skrevet

Jeg står opp 5.30 på hverdagene. Legger meg stort sett rundt midnatt.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Er oppe 6-6.30 hver hverdag. Dessverre sjelden i seng før midnatt. Tar det igjen i helga. Mannen står opp med barn, både lørd- og søndager.

Skrevet

Står opp 04.30 hver dag, og legger meg sjelden før midnatt, trenger heldigvis lite søvn :P

Skrevet

Her står vi opp klokken 05.00

Uansett om jeg legger meg 21 eller 24 så er jeg like trøtt, så jeg legger meg rundt klokken 23 - 24 hver kveld. Er himla trøtt uansett på morran.. men når klokken nærmer seg elleve er jeg lys våken resten av dagen :)

Dette er også i helgene...

Skrevet

Tidligere måtte jeg i seng til rundt kl 22 senest. Hvis kl begynte å nærme seg 22 ble jeg stressa over hvor sent det var.

De siste dagene har jeg lagt meg kl 23. Er i grunn som #17 like trøtt uansett. Trøtt på morgenen og trøtt på kvelden, uansett hvor mye eller lite jeg sover.

Skrevet

Jeg har alltid sovet mellom 5-7 timer også før jeg fikk barn... Har i tillegg alltid slitt med å sovne med en gang, uansett hvor trøtt jeg er:-S Legger meg alt mellom 22-00... Kan bruke opptil 30min-1 time på å sovne. Står opp mellom 6-7 ;)

Så lenge jeg får ligge lenger 1 dag i løpet av uka, så går det greit ;)

Skrevet

utrolig at dere ikke trenger mer søvn.jeg er så trøtt hele tiden.har jeg fri en dag så er det ofte jeg sover i tolv timer

Skrevet

Jeg legger meg senest 22.30. Det blir 7,5 timer søvn og det er nok for meg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Står opp 06.30 (prøver hvertfall) og har funnet ut at for meg er det best å legge meg 22.30, senest. Blir den 23 er jeg veldig trøtt...

Skrevet

utrolig at dere ikke trenger mer søvn.jeg er så trøtt hele tiden.har jeg fri en dag så er det ofte jeg sover i tolv timer

Det kan være litt av problemet faktisk... at man sover for lenge ;) Selv om gubben tar vesla på søndagsmorgen står jeg ikke opp senere enn 9-9.30. Ber om å bli vekt, slik at jeg ikke går rundt som en zombie resten av dagen. Jeg blir mer trøtt og sliten hvis jeg sover over 7 timer, føler meg rett og slett fyllesjuk! :)

Skrevet

Her blir klokka som regel 23 før jeg kommer meg i seng. Burde strengt talt lagt meg seinest kl22... Nå er straks permisjonen over og jeg skal på jobb hver dag, så nå må jeg virkelig begynne å bli streng med meg selv! Fra og med i dag er det sengetid kl22! I helgene må jeg nesten være like streng med meg selv, men det er jammen ikke lett:-p Jeg trives best med å legge meg 23-23.30 og stå opp 07-08-tida, men det går ikke;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...