Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har gått tom for blader til min favorittbarberhøvel, og de lages ikke mer, så jeg må kjøpe inn en ny høvel med blad. Men hvilken av de som selges nå er best? Tenker spesielt på bikiniområdet (under armene og leggene tåler litt mer).
Gulljnta Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Jeg har gått tom for blader til min favorittbarberhøvel, og de lages ikke mer, så jeg må kjøpe inn en ny høvel med blad. Men hvilken av de som selges nå er best? Tenker spesielt på bikiniområdet (under armene og leggene tåler litt mer). Bruker mannen sin gilette fusion..mye bedre enn de som er beregnet på damer..
Gidder ikke! Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Jeg også, har jentehøvel, men kjøper alltid herrebarberbladene i stedenfor de som egentlig hører til. De er mye skarpere og gir en mykere og tettere barbering. Varer lenger gjør de også!
It's all about me Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Denne: http://www.efi.no/product.cfm?id=9 Intuition. Verdens beste høvel. Ser skikkelig jalla ut, men er en drøm å bruke. Og det beste av alt er at første runde er gratis, helt uten forpliktelser.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Denne: http://www.efi.no/product.cfm?id=9 Intuition. Verdens beste høvel. Ser skikkelig jalla ut, men er en drøm å bruke. Og det beste av alt er at første runde er gratis, helt uten forpliktelser. Har denne også Men den funker ikke der nede. Kun på legger og under armer. Bruker du den i bikiniområdet også?
It's all about me Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Den funker fint på bikinilinja iallfall. Men den har blitt utbedret litt for et år siden eller noe...hvis du har en gammel modell.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 jeg har også intuition. Funker over det hele :-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Bruker mannehøvler, billigere og sannsynligvis bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå