Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Min mann har fått ny kollega. Og ikke nok med det. Hun er dødslekker og har selvtillit som er større enn verdensrommet. Min mann elsker damer med selvtillit og mener jeg har for lite av det. I tillegg er hun 10 år yngre enn meg, singel og kul. Denne snella skal min mann dele kontor med. Kun de to, 8 timer hver dag. Nå skal det sies at jeg tror ikke min mann kommer til å være utro med henne. Men jeg ser at han blir hektisk rød i kinna når hun blir nevnt og når kollegaer har fleipet over at han havnet på kontor med the sexbomb blir han helt rød og begynner å fnise flaut. Jeg har vært innom kontoret en gang og da så jeg at han var ufrivillig litt satt ut av å være i samme rom som henne. Litt sånn flau tenåring oppførsel. Ikke slibrig. Bare litt bergtatt. Sånn menn blir når de ser en uvanlig dyr bil :-/ Så det er jo ikke tvil om at han fysisk er betatt av henne selv om han elsker meg og neppe vil forlate meg for henne. Men jeg merker jeg takler dette litt dårlig. Jeg blir faktisk litt lei meg og føler meg mindreverdig. Dette forteller jeg ikke han. Jeg er vanligvis ikke sjalu. Og jeg er heller ikke redd for utroskap. Men det er noe med denne situasjonen som gjør meg ulykkelig Noen råd til å takle at mannen sitter rød i toppen på kontor 8 timer med, i følge kollegaene verdens deiligste dame? Ps! Hun virket kul. Men ikke sånn damene blir glad i-jente. Om noen foreslår at jeg kan prøve å bli venninne med henne så er hun ikke jenta som henger rundt med hvem som helst. Så ikke foreslå det.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Her tror jeg det beste er å stole på mannen din =) De færreste menn er jo utro. og de fleste er heldigvis såpass siviliserte at de ikke glemmer alt av kjærlighet og verdier når de ser en orgasme på 2 ben.. Jeg tror nok jeg ville vært litt ekstra sexy en periode om jeg var i dine sko.. Ikke fordi jeg hadde vært redd, men for å vise at jeg også kan være sexy og noe alla "han har jo deilig dame hjemme" Så barber leggene litt oftere, bruk matchende undertøy litt oftere, smink deg litt Dette blir man jo gjerne litt ekstra glad av selv også. Om du allerede gjør alt dette syntes jeg ikke du skal ty til noe drastisk, men haha ja ikke bli venn med henne, lett å skjønne din skjulte agenda der
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Forstår deg godt.Min mann rødmer seg ihjel av dama til kompisen hans.Jeg er heller ikke redd for utroskap.Men vet at han ønsker å være utro.Og det kan være nesten like sårende.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Så BRA at de skal dele kontor. Hadde hun hatt kontor ved siden av han, kunne fasinasjonen bygge seg opp, fordi denne spennende dama forble et mysterium på mange områder. På samme kontor blir han fort kjent med hennes irriterende ringe private omg skravletelefoner/slafse høyt på tyggis/ klikke med pennen-vaner, eller hva enn annet hun gjør. Hun forblir uansett ikke spennende særlig lenge.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Ikke for å si noe stygt om mannen din, han er sikkert bra, men dersom hun er så pen og sexy som du beskriver så kan hun garantert velge og vrake mellom alle mulige kjekkaser. Og vil neppe velge en 10 år eldre, gift småbarnsfar som hun deler kontor med. (og irriterer seg over uvanene til som hun over her er inne på)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Mannen min er dessverre veldig kjekk. Og hun er 10 år yngre enn meg, ikke han. Og min mann er overordnet henne og tjener 5 ganger så mye som henne. Hun er hans nye assistent. Heldigvis ikke han som ansatte henne :-/ Så han er en godbit. Om man ser bort i fra hun derre greia han er gift med. Meg! Hi
Heada Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Å vær nÅ ikke sÅ streng med deg selv. Jeg ville bare sagt ifra til mannen at jeg blir litt sjalu. Han ønsker jo ikke at du skal føle deg ille og vil nok prøve Å forsikre deg om at det er ingenting som foregÅr. Du trenger ikke ta den alvorlige praten, men bare si det en kveld dere sitter sammen og slapper av. Prat litt om det uten at det blir for seriøst.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 Kjip situasjon. Men det er ikke så mye du kan gjøre. Men ville ikke sagt til mannen at du taklet det dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå