tmr84 Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Hei Noen som har forslag på mellomnavn til Valentina??
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Valentina er et veldig langt og tungt navn i seg selv; hele fire stavelser - phew! Et mellomnavn er direkte unødvendig og vil aldri bli brukt annet enn på papiret... Valentina er forøvrig et nydelig navn, men bør stå alene.
tmr84 Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2012 Ja mellom navnet blir nok bare på papiret, men har fått så mange tilbakemeldinger fra familie at hun bør ha et mellom navn sånn at hun kan velge når hun blir større siden Valentina er så uvanlig. Derfor tenkte jeg å ha et mellom navn på henne :0)
3 er nok! Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Mellomnavn skrives i ett ord... Men det var jo ikke det du lurte på
hysterika Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Maria Mariana Carolina Sofia Jeg ville tatt den helt ut, hvis du velger et av disse, blir et skikkelig flott navn med svung! Valentina er et stort og sterkt navn, det kan ikke kombineres med noe puslete
Skylander Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Valentina: Amalie Emilie Othelie Jeanette Mari elr. Marie Therese
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Det heter fornavn. Mellomnavn er etternavn; type Anne Britt Jensen Hansen. Jensen er da mellomnavnet, Anne Britt fornavn.
Tidsbadekaret Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Valentina var flott:-) Hva med: Valentina Iren Valentina Emilie Valentina Helen Valentina Kristin
tmr84 Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 25. januar 2012 tusen takk for mange gode forslag :0)
3 er nok! Skrevet 25. januar 2012 #11 Skrevet 25. januar 2012 Æsj også! Hele innlegget mitt ble ikke postet! Skrev et langt innlegg om at jeg synes det er et sterkt og vakkert navn som egentlig gjør seg best alene, likevel forstår jeg hvorfor dere vil ha et litt mer vanlig navn også. Iom at Valentina er forholdsvis langt og tungt navn burde mellommannen være kort, men da passer jo det korte navnet best først... Da blir jo Valentina mellomnavnet... Eva Valentina klinger veldig fint i mine ører:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå