Dini Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 ..Skulle ønske jeg holdt det lille nurket innen nå.. men den gang ei... Slimproppen gikk lørdags morgen (og resten av dagen) Natt til søndag gikk vannet.. og søndag ettermiddag gikk vannet.. og natt til mandag gikk vannet.. og så begynte jeg med kynnere, og deretter svake rier i 5-6 timer før de dabbet av.. og så bare mensmuringer heele mandagen.. og så kynnere igjen + svake rier natt til i dag, og hatt rier nå siden kl 9.00 med varierende styrke og mellomrom (irriterende..), men nå dabbet de av igjen... SUPERKJIPT!! MEN blir hvertfall satt i gang i morgen, så får håpe at nurket er her snart.. Skal jo EGENTLIG ikke klage, for er jo ikke på overtid, er 38 + 5.. men det er litt kjipt å være i gang, men at ikke kroppen funker som den skal og ingenting skjer.. Skal jo bare mangle nå at de riene jeg har hatt til nå bare har væt "tullerier" som ikke har gjort en dritt. "Oi, her var det ikke mye åpning..." *klage, klage*
Underveis --> Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Skjønner det er kipt, men nå er du snart i mål! Kjenner meg igjen fra forrige gang, og mitt eneste råd er å bruke kvelden og natten på å spise godt og SOVE!!!! Spar alle de kreftene du har til i morgen!
Dini Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2012 Skjønner det er kipt, men nå er du snart i mål! Kjenner meg igjen fra forrige gang, og mitt eneste råd er å bruke kvelden og natten på å spise godt og SOVE!!!! Spar alle de kreftene du har til i morgen! prøver, men er ikke såå lett å få til mellom takene, men prøver som sagt. Tror nurket har grodd fast inni der..
Underveis --> Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Nei, jeg hadde det også slik, men det dabbet aldri av. Bare en konstant plage :-S Håper virkelig du får sove litt! Kan nevne at da de satte meg på drypp etter neste fire døgn og bare med 1-2 cm åpning, så tok det bare 3 1/2 time før han var ute. Kort og heftig, altså, men veldig greit at det gikk så fort, for jeg var helt kjørt.
Dini Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2012 uff, skjønner godt du var kjørt da! Nei, får håpe etter de setter meg i gang (for regner med den lille rakkaren ikke "gidder" finne veien ut selv.. "dagens ungdom"), at det går fort og greit derfra..
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Masse lykke til i morgen Westroze...skal sende deg gode tanker:) Og hold oss oppdatert da!
Dini Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2012 Masse lykke til i morgen Westroze...skal sende deg gode tanker:) Og hold oss oppdatert da! will do! Ut må den jo på en eller anna måte uansett.. Men regner med det blir litt stille fra min kant i morgen, og mest sannsynlig noen dager frem om ting går som det skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå