Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Nei, jeg synes bare flørting er ille nok i seg selv, selv om jeg vet at det ikke leder til noe mer.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Jeg flørter bare med mannen min, så ja.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 Hehe, et forfriskende perspektiv. Noe må det jo være siden flørting, i Dib-verden, alltid dreier seg om sex og utroskap. Selv ser jeg ikke helt den koblingen, men det er kanskje fordi jeg ikke puler alle jeg flørter med. HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 Hehe, et forfriskende perspektiv. Noe må det jo være siden flørting, i Dib-verden, alltid dreier seg om sex og utroskap. Selv ser jeg ikke helt den koblingen, men det er kanskje fordi jeg ikke puler alle jeg flørter med. HI Men altså, man flørter når man er singel og er på utkikk etter noen. Man flørter for å få oppmerksomhet fra et annet kjønn. Hva er behovet for å flørte når man allerede har en partner? Holder ikke det med oppmerksomhet fra mannen, må man gjøre seg til sexobjekt for andre for å føle seg vel?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI Neida, jeg flørter ikke. Og jeg mener ikke at flørting er sjekking og puling. Korrekt? Jeg synes da for eksempel at en gammel skrøpelig dame som står bak meg i kassa og også vil ha kontanter, men ikke kan flørte for å oppnå det, burde få det fremfor unge friske meg. å tilsnike seg ekstra goder er det ingen hensikt. Forresten, om flørting med jenter. Sorry, men det er få ting som er mer patetisk enn to jenter som kliner og berører hverandre på fest "på skøy". Voks opp.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #12 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI Neida, jeg flørter ikke. Og jeg mener ikke at flørting er sjekking og puling. Korrekt? Jeg synes da for eksempel at en gammel skrøpelig dame som står bak meg i kassa og også vil ha kontanter, men ikke kan flørte for å oppnå det, burde få det fremfor unge friske meg. å tilsnike seg ekstra goder er det ingen hensikt. Forresten, om flørting med jenter. Sorry, men det er få ting som er mer patetisk enn to jenter som kliner og berører hverandre på fest "på skøy". Voks opp. Du sier at du ikke setter likhetstegn mellom flørting og sex. Jaha. Hvordan forklarer du da ditt siste avsnitt? Igjen. Du tenker at flørting må være noe mer enn kun flørten i seg selv. Jeg vet ikke helt hvem som må bli voksen her og slutte å kun tenke på sjekking og sex..... HI
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #13 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI Neida, jeg flørter ikke. Og jeg mener ikke at flørting er sjekking og puling. Korrekt? Jeg synes da for eksempel at en gammel skrøpelig dame som står bak meg i kassa og også vil ha kontanter, men ikke kan flørte for å oppnå det, burde få det fremfor unge friske meg. å tilsnike seg ekstra goder er det ingen hensikt. Forresten, om flørting med jenter. Sorry, men det er få ting som er mer patetisk enn to jenter som kliner og berører hverandre på fest "på skøy". Voks opp. Jaaaa, det er så harry. Med venninner som kliner for å tenne gutta. Og det er en del som gjør det også faktisk! Ellers småflørter jeg en del, med menn da, det har jeg alltid gjort, selv om jeg har vært i ett forhold i mange år. Syns det er greit at mannen gjør det også.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #14 Skrevet 24. januar 2012 Jeg oppfattes nok som en flørtete person, men det er jeg faktisk mot begge kjønn. Er jo bare kjekt å kunne smile, gi hyggelige kommentarer og få folk til å føle seg vel. Setter pris på å bli flørtet med, og er ikke redd for at gubben skal fyke på damer som han flørter eller blir flørtet med
Gjest sug lut Skrevet 24. januar 2012 #15 Skrevet 24. januar 2012 Du har fortsatt ikke skjønt begrepet flørting, om du likestiller det med tafsing og klining for å få oppmerksomhet.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. januar 2012 #16 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI Neida, jeg flørter ikke. Og jeg mener ikke at flørting er sjekking og puling. Korrekt? Jeg synes da for eksempel at en gammel skrøpelig dame som står bak meg i kassa og også vil ha kontanter, men ikke kan flørte for å oppnå det, burde få det fremfor unge friske meg. å tilsnike seg ekstra goder er det ingen hensikt. Forresten, om flørting med jenter. Sorry, men det er få ting som er mer patetisk enn to jenter som kliner og berører hverandre på fest "på skøy". Voks opp. Du sier at du ikke setter likhetstegn mellom flørting og sex. Jaha. Hvordan forklarer du da ditt siste avsnitt? Igjen. Du tenker at flørting må være noe mer enn kun flørten i seg selv. Jeg vet ikke helt hvem som må bli voksen her og slutte å kun tenke på sjekking og sex..... HI Jeg sa jenter som "kliner og berører" hverandre på fest På GøY. Hvor er likhetstrekk med sexen her? Som regel er disse venninnene heterofile, men tror slik klining har blitt motegreie.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #17 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI Neida, jeg flørter ikke. Og jeg mener ikke at flørting er sjekking og puling. Korrekt? Jeg synes da for eksempel at en gammel skrøpelig dame som står bak meg i kassa og også vil ha kontanter, men ikke kan flørte for å oppnå det, burde få det fremfor unge friske meg. å tilsnike seg ekstra goder er det ingen hensikt. Forresten, om flørting med jenter. Sorry, men det er få ting som er mer patetisk enn to jenter som kliner og berører hverandre på fest "på skøy". Voks opp. Du sier at du ikke setter likhetstegn mellom flørting og sex. Jaha. Hvordan forklarer du da ditt siste avsnitt? Igjen. Du tenker at flørting må være noe mer enn kun flørten i seg selv. Jeg vet ikke helt hvem som må bli voksen her og slutte å kun tenke på sjekking og sex..... HI Jeg sa jenter som "kliner og berører" hverandre på fest På GøY. Hvor er likhetstrekk med sexen her? Som regel er disse venninnene heterofile, men tror slik klining har blitt motegreie. Du forbinder jo tydeligvis flørting med klining og berøring. Det gjør ikke jeg, og syns flørting er helt greit (men ikke klining og berøring)!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. januar 2012 #18 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI Neida, jeg flørter ikke. Og jeg mener ikke at flørting er sjekking og puling. Korrekt? Jeg synes da for eksempel at en gammel skrøpelig dame som står bak meg i kassa og også vil ha kontanter, men ikke kan flørte for å oppnå det, burde få det fremfor unge friske meg. å tilsnike seg ekstra goder er det ingen hensikt. Forresten, om flørting med jenter. Sorry, men det er få ting som er mer patetisk enn to jenter som kliner og berører hverandre på fest "på skøy". Voks opp. Du sier at du ikke setter likhetstegn mellom flørting og sex. Jaha. Hvordan forklarer du da ditt siste avsnitt? Igjen. Du tenker at flørting må være noe mer enn kun flørten i seg selv. Jeg vet ikke helt hvem som må bli voksen her og slutte å kun tenke på sjekking og sex..... HI Jeg sa jenter som "kliner og berører" hverandre på fest På GøY. Hvor er likhetstrekk med sexen her? Som regel er disse venninnene heterofile, men tror slik klining har blitt motegreie. Du forbinder jo tydeligvis flørting med klining og berøring. Det gjør ikke jeg, og syns flørting er helt greit (men ikke klining og berøring)! Hvor går grensa di for flørting da? Berøring på skulderen kan være flørting. Det å komme bort i en dames hår kan være det. Så ja, berøring kan være flørting. Synd du ikke forstår at alle har forskjellige grenser. Som sagt, jeg mener ikke at flørting er utroskap. Men hvis samboeren hadde plutselig begynt å flørte med en annen dame (gi henne komplimenter, flørtende blikk, komme bort i henne med armen eller noe sånt), hadde jeg blitt lei meg. For det opplever man som regel ikke hjemme når man har vært i forhold i lengre tid.
Cat.68 Skrevet 24. januar 2012 #19 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI Forresten, om flørting med jenter. Sorry, men det er få ting som er mer patetisk enn to jenter som kliner og berører hverandre på fest "på skøy". Voks opp. Se der, se der.... Regner med at det er AKKURAT dette Hi mener. Men trenger ikke å hverken kline eller ta på hverandre for å flørte. Her bekreftet du nettopp poenget til Hi jo.hehehe fantastisk
Cat.68 Skrevet 24. januar 2012 #20 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI Forresten, om flørting med jenter. Sorry, men det er få ting som er mer patetisk enn to jenter som kliner og berører hverandre på fest "på skøy". Voks opp. Se der, se der.... Regner med at det er AKKURAT dette Hi mener. Men trenger ikke å hverken kline eller ta på hverandre for å flørte. Her bekreftet du nettopp poenget til Hi jo.hehehe fantastisk Oi, såg jeg var litt kjapp/ treg med å skrive den, da mange tok poenget før meg, hehehe men like fantastisk
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. januar 2012 #21 Skrevet 24. januar 2012 Hehe, et forfriskende perspektiv. Noe må det jo være siden flørting, i Dib-verden, alltid dreier seg om sex og utroskap. Selv ser jeg ikke helt den koblingen, men det er kanskje fordi jeg ikke puler alle jeg flørter med. HI Men altså, man flørter når man er singel og er på utkikk etter noen. Man flørter for å få oppmerksomhet fra et annet kjønn. Hva er behovet for å flørte når man allerede har en partner? Holder ikke det med oppmerksomhet fra mannen, må man gjøre seg til sexobjekt for andre for å føle seg vel? Hvem snakker om sexobjekt? Det er du, ikke vi, som igjen dreier dette over på sex. For meg handler ikke flørting om sex i det hele tatt, det handler om å si noe hyggelig, gi komplimenter, smile til, fortelle noe morsomt, le sammen osv. Noe jeg gjør med de fleste jeg omgås. Inkludert min mann. Forskjellen er at med min mann går det lenger enn flørting, først DA kan det dreie over på sex.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. januar 2012 #22 Skrevet 24. januar 2012 Puler dere alle dere flørter med siden dere setter likhetstegn mellom det å flørte, det å ha sex og det å være utro ? Jeg setter ikke likhetstegn mellom flørting og sex. Men jeg flørter ikke med andre når jeg har partner, og forventer det samme av ham. Hvorfor? Fordi jeg har sett alt for mange forsmådde damer, som gifter seg med mannen, får barn, steller hus osv siden mannen vanligvis jobber mest. De får aldri en blomst, en kompliment eller flørtende blikk, nei, det får kollegaer eller venninner. Samtidig så har jeg eksempel på par som hverdagsflørter MED HVERANDRE, og er like forelska nå som de var da de giftet seg for 15 år siden. Fordi de tar vare på forholdet, og konsentrerer seg om hverandre. Ikke om å føle seg som "tøff mann" eller "sexy kvinne" ved å flørte med andre. Jeg synes ikke det å flørte er å være utro, men forstår ikke behovet for det i et velfungerende forhold. Tsk tsk! Tipper at du også flørter litt ekstra med postmannen for å få god service, at du flørter litt med han i kassa slik at du får tatt ut penger selv om de har lite kontakter osv. Du må ikke ta alt så forbanna seriøst, vet du! HI Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Hvis du flørter med ukjente folk for å få ekstra service de andre ikke får, er det fordi man fremstiller seg som sexobjekt. Ikke noe jeg vil være Uff, det må være slitsomt å være så korrekt hele tiden og jeg er sikker på at du også flørter innimellom, du vet bare ikke om det fordi du tror at flørting = sjekking og puling. Jeg kan til og med flørte med jenter. Har ikke lyst til å knulle dem heller, men det er morsomt og folk liker det. HI Neida, jeg flørter ikke. Og jeg mener ikke at flørting er sjekking og puling. Korrekt? Jeg synes da for eksempel at en gammel skrøpelig dame som står bak meg i kassa og også vil ha kontanter, men ikke kan flørte for å oppnå det, burde få det fremfor unge friske meg. å tilsnike seg ekstra goder er det ingen hensikt. Forresten, om flørting med jenter. Sorry, men det er få ting som er mer patetisk enn to jenter som kliner og berører hverandre på fest "på skøy". Voks opp. Du sier at du ikke setter likhetstegn mellom flørting og sex. Jaha. Hvordan forklarer du da ditt siste avsnitt? Igjen. Du tenker at flørting må være noe mer enn kun flørten i seg selv. Jeg vet ikke helt hvem som må bli voksen her og slutte å kun tenke på sjekking og sex..... HI Jeg sa jenter som "kliner og berører" hverandre på fest På GøY. Hvor er likhetstrekk med sexen her? Som regel er disse venninnene heterofile, men tror slik klining har blitt motegreie. Du forbinder jo tydeligvis flørting med klining og berøring. Det gjør ikke jeg, og syns flørting er helt greit (men ikke klining og berøring)! Hvor går grensa di for flørting da? Berøring på skulderen kan være flørting. Det å komme bort i en dames hår kan være det. Så ja, berøring kan være flørting. Synd du ikke forstår at alle har forskjellige grenser. Som sagt, jeg mener ikke at flørting er utroskap. Men hvis samboeren hadde plutselig begynt å flørte med en annen dame (gi henne komplimenter, flørtende blikk, komme bort i henne med armen eller noe sånt), hadde jeg blitt lei meg. For det opplever man som regel ikke hjemme når man har vært i forhold i lengre tid. Jo, endel av oss opplever dette i forholdet vårt. Jeg får kos, berøring, blikk og komplimenter ofte fra mannen min- og han av meg. Dog med en helt annen mening og undertone bak enn når vi smiler til og komplimenterer andre. Vi er helt trygge på hverandre på det området- kanskje derfor litt hverdagsflørt er helt ok? Har man ikke noe å frykte, er det heller ingen grunn til å frykte det.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #23 Skrevet 24. januar 2012 Bra skrevet #21. man blir i godt humør, og det gode humøret sprer seg til resten av familien. man føler glede, får energi, man smiler og ler mer, man får være hyggelig mot andre og god respons tilbake.. Jeg kan ikke se noe negativt med uskyldig flørting. Jeg er ganske utadvendt/ofte i godt humør og tuller mye med mange, også damer. Mange vil kanskje oppfatte meg som flørtete, men det er aldri noe mer bak enn godt humør.. Og jeg håper mannen min også flørter og tuller med andre..Vi har vært sammen i 17 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå