Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Tok en positiv graviditetstest for to uker siden. Regnet da ut at jeg var 4 uker på vei. For morro skyld tok jeg en ny test nå, men den slo ut som ugyldig? Hjelp!! Kan jeg ha spontanabortert? Huff likte ikke dette.. Plis svar meg
Marit 27 Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Hvs du spontanaborterer får du ganske vondt også blør du. jeg ville tatt en tur til lege å tatt blodprøve for å sjekke hcg nivået. det er det sikkreste. øker det er du gravid, synker det har du hatt en abort. Nå skal det sies at tester kan godt vise feil og være negative, men når de viser positivt er det skjelden feil. Sa de hvertfall på apoteket til meg:) ellers så er ed digitale testene til clear blue veldig greie. den sier hvor mange uker du er på vei, og så står det "gravid" eller "ikke gravid". ønsker deg masse lykke til!! håper spiren sitter:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Alt er mulig. Ta en ny test, eller dra til legen.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Ja spiren må sitte. Var ikke planlagt så tok det litt tungt med en gang, men nå gleder jeg meg villt. Ville bare se to streker en gang til =/ Heldigvis slo det ut på ugyldig, og ikke "ikke gravid".. ?? Eller er det det samme selv om det står som to forskjellige resultater i bruksanvisninga? Har enda ikke blitt kvalm eller noe annet, men "menssmerter", bobling og stikking kjenner jeg mye, ikke noe blod Kjøper nok en ny test etterpå, en sånn med ukevisning på Takk for svar;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå