Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 I går når jeg hadde levert sønnen min i barnehagen og skulle ture avgårde på jobb la jeg merke til at sidespeil var "klint" inn i vinduet, men dette rettet jeg ut. Så ser jeg at det er en svær bulk på en halv meter langt førerdør. Jeg spør barnehageansatte om de har sett noe til hva som kan ha skjedd med bilen min mens den stod parkert utfor barnehagen. Og det viser seg at det er ei ansatt som så tydelig hvem og hvilken bil som hadde skjinet ned bakken og ned til parkeringen og rett i siden på min bil. MEN han hadde bare kjørt videre (!) Hun visste godt hvem dette var. Vi får tlf nr til denne personen, og samboer ringer da til ham på ettermiddagen og vil ha et svar på dette, ang hvordan han har tenkt å erstatte døren. Mannen i andre enden blir sint og brånekter. Idag tidlig hadde han kjeftet på barnehage ansatte og nektet for at han hadde truffet bilen. Så spørsmålet mitt er: Er det noen som har opplevd lignende?? Jeg blir så sint for at han ikke gidder å ta ansvar at det er rett før jeg flyr i flint! Har jeg overhodet noe jeg skulle ha sagt?? Det eneste han innrømmer er at han har vært på parkeringen i samme tidspunkt som min bil stod parkert der... Værsåsnill og svar..
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 hjelper deg å dytte den opp jeg Hadde blitt fly forbanna selv.. tror jeg hadde ringt politiet for å høre hva jeg burde gjøre. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 tusen takk for svar.. ja, jeg er så fristet til å gjøre det også! Men redd det bare blir "ord mot ord" (vitnet og idioten..)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #5 Skrevet 24. januar 2012 Dra hjem til han og se etter skader på hans bil og dokumenter det med bilder. Så ringer dere en gang til og sier dere har bevis og spør når dere skal skrive skademelding. Si du må anmelde og sende bildene til politiet hvis han igjen nekter for det. Politiet henlegger dessverre slike saker raskt, men du stiller iallfall sterkere med bevis. Meld det også til forsikrinsselskapet ditt bare for å få det dokumentert.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #6 Skrevet 24. januar 2012 han hadde sagt til barnehageansatte at det ikke var skader på hans bil (vet ikke om dette stemmer), men min hadde ikke skraper eller lakkmerker på seg heller, det var bare en stor hul bulk som gikk innover.. Har så lyst at han skal svi for dette. er nesten sånt at jeg vurderer å skjære opp dekkene hans eller noe annet drastisk for hevn Vet det virker barnslig, men er så sint!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #7 Skrevet 24. januar 2012 han hadde sagt til barnehageansatte at det ikke var skader på hans bil (vet ikke om dette stemmer), men min hadde ikke skraper eller lakkmerker på seg heller, det var bare en stor hul bulk som gikk innover.. Har så lyst at han skal svi for dette. er nesten sånt at jeg vurderer å skjære opp dekkene hans eller noe annet drastisk for hevn Vet det virker barnslig, men er så sint! Selvfølgelig sier han at han ikke hadde noen skader. Men er bulken stor skal det mye til for at han er helt uskadet. Og selv om han har vært så heldig og ikke heller lagt igjen noe lakk hos deg, har du antagelig lagt igjen lakk hos han. Men uansett må du anmelde, det er straffbart å stikke av fra et uhell. Men håper du tuller å å skjære opp dekkene hans, da er du ikke det spor bedre.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 24. januar 2012 #8 Skrevet 24. januar 2012 han hadde sagt til barnehageansatte at det ikke var skader på hans bil (vet ikke om dette stemmer), men min hadde ikke skraper eller lakkmerker på seg heller, det var bare en stor hul bulk som gikk innover.. Har så lyst at han skal svi for dette. er nesten sånt at jeg vurderer å skjære opp dekkene hans eller noe annet drastisk for hevn Vet det virker barnslig, men er så sint! Ikke gjør det ihvertfall hehe, da kommer du nok bare til å få problemer..for han skjønner da hvem som har gjort det. Prøv å fiks det først (prate med politiet, forsikringsselskapet etc), etter en lang lang stund tror jeg nok at jeg hadde smurt inn lakken med egg,helt sukker på tanken m.m
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #9 Skrevet 24. januar 2012 Hvis en annen bilfører nekter å skrive skademelding er det vanlig å melde han/hun til politiet. Det er ikke uvanlig... Det er bare å ringe å si til denne mannen at han har valget mellom å skrive skademelding eller bli anmeldt til politiet, da tenker jeg pipa får en annen lyd.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #10 Skrevet 24. januar 2012 Nei kjære vene.. det skal jeg ikke gjøre men når man er sint er det utrolig hvilke tanker som kan finne på å utspille seg i raseriets/fantasiens verden ... Men ja, jeg er LITE fristet til å la han bare gå vekk fra dette uten noe som helst reaksjon.. Kunne kanskje sagt at jeg gjerne vil vite hva bil det er de eier og evt ta en titt på den.. Min er svart, så håper de har en lys bil så kanskje det vises bedre..
Tusse1973 Skrevet 24. januar 2012 #11 Skrevet 24. januar 2012 jeg siktet til å skjære opp dekkene altså.. hehe. At jeg egnetlig ikke skal det... det får bli med mine sinte fantasi tanker her HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå