Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #1 Skrevet 24. januar 2012 Herregud så vanskelig 6-åringen min er å få opp om morgenen!! Han våkner IKKE av vekkerklokka, han våkner IKKE av at håndverkerne som renoverer huset banker i veggene, borrer og bråker (vegg i vegg med hans rom). Guri som jeg sliter med å vekke den ungen. Hører om foreldre som blir vekka så tidlig om morgenen, men her er det omvendt, det er jeg som må vekke han, også i helgene. Gruer meg nesten litt til han blir tenåring :S
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #2 Skrevet 24. januar 2012 Hehe, høres litt ut som min. Bare at min spretter opp av sengen kl. 7 om morgen i helgene lys våken. Men fra mandag til fredag så tar det skikkelig tid å vekke han. Må hvertfall beregne 5 min. på å vekke han og enda mer 5 min. for han å stå opp.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Hehe, høres litt ut som min. Bare at min spretter opp av sengen kl. 7 om morgen i helgene lys våken. Men fra mandag til fredag så tar det skikkelig tid å vekke han. Må hvertfall beregne 5 min. på å vekke han og enda mer 5 min. for han å stå opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå