Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Ønsker meg sånn kaffemaskin, da jeg pleier å få en del kaffedrikkende gjester. Jeg er ikke så glad i kaffe selv, så vil ha en som man kan lage te og varm kakao med også. Hvilken kan du anbefale? Finnes det noen gode som ikke koster så alt for mye?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 http://www.pixmania....hi/__445?u=0_50 Bare pass på at det er en sånn som du kan bruke filter kaffe i, og ikke trenger å kjøpe desse hermetiske podsene. Så må den ha melkesteamer på siden, så du kan skumme melk til kakao og lage tevann med. Delonghi er veldig bra :-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2012 #3 Skrevet 24. januar 2012 Filterkaffe i espressomaskin??? Uavhengig av kaffemaskin, kaffen skal være malt til espresso uansett evt bruke espressopods, filterkaffe fungerer ikke i espressomaskin (da blir det vann med kaffesmak). Jeg synes også det er unødvendig med tevann og kakaofunksjon, det går like lett med vannkoker og kjele. Nespresso sin er bra om du skal ha pods. Personlig ville jeg hatt en helautomatisk med innebygd kaffekvern og melkesteamer. Nå har vi en gaggia hvor vi må pakke og kverne kaffen selv, men det blir veldig god kaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå