Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Spiller Wordfeud med svogeren min. Synes rett som det er at han legger ord som "kåt", "sæd", "pupp", "truse" osv. Tror dere han mener å hinte om noe, eller er det bare tilfeldig?
Miss Dynamite Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 tilfeldig. hallo. poeeeng....... Opplever det med alle de jeg spiller med.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Høhø! om det ikke hadde vært noe i det hadde jeg kanskje hoppet over ihvertfall kåt og sæd i familiesammenhenger...
Mandalas Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 Haha, jeg skrev sæd til broren min igår. Supert ord å bruke æ på da Samme med kåt.
Tired mama Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Jeg spilte mot en tilfeldig fremmed her en dag og skrev "fitte". Huff, lurer på hvs vedkommende tenkte om meg, men var lissom det beste ordet jeg klarte å lage. ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Min søster skrev nettopp "fister" montro hva hun pønkerne på... Nei, haha, de var de bokstavene hun hadde der og da og jeg mobbet henne for det.. Selv har jeg spilt med ord som hore, sæd og kåt, uten at det betyr noe overhodet.
Tipp topp Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Vel, denne omgangen har en kollega på jobb fått pul, pule og runke av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå