Gå til innhold

Reimadresser- hvor varme er de??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en cubusdress som pjokken har brukt i nesten tre hele vintre, den virker varmere en reima sin dress som han bruker nå?? Han har det samme under som før, men blir mye fortere kald? Greit at flere lag er bra- men hva har dere under reimadressene i 5 kalde og ørlite vindtrekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har jobbet i barnehage og liker reima dressen kjempe godt... ha ull innerst på kroppen og eventuelt ull eller fleece over så bør det være nok

Skrevet

Har ikke annet enn ull undertøy, evt bare ull undertøy og feks en jogge dress, i Reima dressen i -5

Tusta mi er ikke kald. Når det nærmer seg 10 minus pleier jeg å ha et ekstra lag med fleece eller ull under. Dressen er varm selv om den virker tynn. Jeg har hatt den to år på rad og vært kjempe fornøyd.

Men det kommer jo an på de forskjellige barna :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Her kryper gradestokken ned mot minus 20. Hun har Reima Tec. vinterdress med to lag ull under. Ullbody + ullstrømpebukse og så en litt tykkere tova ulldress. Da er hun god og varm.

Skrevet

det er min erfaring også.... trenger ikke mye under selv om de virker tynne.. men man må se ann barn til barn, men 2 lag under skal holde i mange minus

Skrevet

Hmm.. ja var det jeg tenkte jeg også... at to lag bør holde. Virker som det holder greit så lenge han er i god aktivitet. Så snart han setter seg ned å spiser, eller sitter litt på akebrett eller fisker litt på isen (!) så blir han fort kald. Føttene har holdt seg varme da, gode sko...Bruker devold activeundertøy (tåler ikke ull innerst) , og får evt. bytte fleecen med strikkaull på kalde dager, eller/og ha med en ekstra ullgenser i tillegg. Med ny dress og ny vinter får en prøve seg fram på hva som funker:)

Takk for svar, ble bare usikker på hva dressen klarer av kulde i forhold til andre dresser! Kanskje gutten har blitt mere lik sin mor det siste året og fryser lettere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...