Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Noen her som vet om det finnes noe teater tilbud for 3 åringer? Datteren min elsker å kle seg ut og ha "forestillinger" for oss hjemme så det hadde vært morsomt å sett om hun hadde likt å gå på teater. Hun fylte 3 år i november hvis det har noe å si og så bor vi i Ski da Det er vel bare positivt for barn å gå på teater? Tenker de kanskje blir mer sosiale og får bedre selvtillit?
nassenøff Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Tenker at det kanskje er lurt å vente noen år til. De skal jo ofte lære seg litt tekst, sanger, og diverse ting de skal gjøre på scenen og en 3 åring er ikke helt klar for det. Kan bli en skremmende opplevelse for henne når det sitter en større mengde folk å ser på. Er noe helt annet å ha forestillinger hjemme hehe Jeg har en sønn på 9 år og han begynte på teater når han var 6 år.
Tipp topp Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Begge mine begynte på barnas teater da de var 3 år og storkoste seg. Det var lagt opp for 3 åringer slik at det var ikke tekst osv de måtte huske. Kun ha det gøy. Vet ikke om han har kurs enda og det er i Oslo, men du kan sjekke på barnasteater.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå