Gå til innhold

Hva mener han egentlig med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr over lengre tid, og han er en fin mann, men i det siste har jeg hatt mye å tenke på med familie etc og kontakten med ham har tatt mer tid enn jeg egentlig har akkurat nå.

Han er superivrig, har ringt flere ganger daglig og dukker opp uanmeldt etc.

I dag så jeg meg nødt til å si til ham at jeg gjerne ville at vi skulle treffes og prate. Da ante han nok ugler i mosen og ba meg si det med en gang. Så da måtte jeg si at jeg ville at vi skulle roe ned det hele litt akkurat nå. Jeg trenger å prioritere tid med barna mine, det er ikke noe galt med ham og jeg vet vi kan bli et supert par, men akkurat nå trenger jeg litt tid.

Så tar det en time etter at vi har snakket hvor jeg får en mail hvor han mener at jeg egentlig sier akkurat det samme som han har tenkt på lenge, og at han ikke egentlig er så interessert. Så avslutter han med et kaldt "lykke til videre".

Hva i alle dager?? Er det en sånn såret stolthet ting tror dere?

Skal jeg snakke med ham eller la ham være i fred?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et triks for å få deg interessert..hehe;)

Skrevet

Tror ikke nødvendigvis det er et triks for å få deg intressert, tror det heller er han som ønsker å avslutte det, for at det skal ha vært hans valg liksom.. Hvis du skjønner hva jeg mener.. å ikke sitte igjen som den tapende part.. Hvis han føler seg såret og kanskje føler at du kommer til å avslutte, så vil han komme deg i forkjøpet!

Han er nok intressert ennå, og han vet nok at du er det også, så tror ikke det er der det ligger..

Alle, både kvinner og menn, blir tullete når man er forelsket, sjalu og såret, sånn er det bare..

Skrevet

han føler seg avvist, rett og slett! føler for å gjenopprette balansen mellom dere.

Skrevet

Hvorfor lager jenter så mye oppstyr. Hvorfor si på forhånd at vi må ta en prat. Det høres aldri bra ut i ørene på en mann. Har over 10 år sammen med min og han blir stiv sier jeg de ordene. Jeg mener du fint kunne ventet til han kom over en dag og sagt i fra da. Vi må ta en prat ødelegger praten før den begynner! Husmorsråd fra a mor:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...