Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Får man virkelig feriepenger på dagpenger? Og er dagpenger og aap det samme? Og er det 9.5% på alle ukene eller er det et max antall uker?
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/198714.cms Her står litt om dette
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Dagpenger og AAP er ikke det samme. Mottakere av arbeidsavklaringspenger skal være fritatt for forskuddstrekk i to 14-dagersperioder i juni måned. De trekkfrie utbetalingene skjer i uke 24 og 26 eller 25 og 27 avhengig av hvilken meldesyklus du har. Det vil si at dette gjelder for periodene 22/23 og 24/25 for den ene meldekortgruppen og for periodene 23/24 og 25/26 for den andre meldekortgruppen. Det vil si: Du får ikke feriepenger av AAP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå