Gå til innhold

Innbydelse til 4årsbok utdeling


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, gutten har fått innbydelse i posten i dag, til 4årsbok utdeling i kirken den 29.jan.

Men han er jo ikke 3,5 enda. Han blir ikke 4år før i sep.

Syns det var litt tidlig? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kirken gjør nok dette 1gang i året. Og han blir jo 4 i år. Her har de utdelingen i april.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Hos oss er det også slik at de gjør det en gang i året, og alle som fyller fire i løpet av året blir invitert.

Skrevet

jaokei :) Det blir sikkert koselig uansett :)

Skrevet

Det er vel at kirken har dette en gang i året, noen fyller tidlig, andre sent på året.Her har vi 4årsbok i oktober.Men det er vel forskjellig fra sted til sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...