Tullsjura Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Hei, gutten har fått innbydelse i posten i dag, til 4årsbok utdeling i kirken den 29.jan. Men han er jo ikke 3,5 enda. Han blir ikke 4år før i sep. Syns det var litt tidlig? Eller?
ellen-propellen Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Kirken gjør nok dette 1gang i året. Og han blir jo 4 i år. Her har de utdelingen i april.
Gjest Filifjonka Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Hos oss er det også slik at de gjør det en gang i året, og alle som fyller fire i løpet av året blir invitert.
Tullsjura Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2012 jaokei Det blir sikkert koselig uansett
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Det er vel at kirken har dette en gang i året, noen fyller tidlig, andre sent på året.Her har vi 4årsbok i oktober.Men det er vel forskjellig fra sted til sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå