Gå til innhold

Bestilt tidlig UL =)


*Idae123

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg bestilt tidlig UL... Fått time 1 februar.. veldig spent og nervøs...

Har opplevd SA og MA tidligere... =/ og er igrunn livredd for at noe sånt skal skje igjen.. Leste nettopp om hun ene som dessverre har takket forvel med september gruppa =( Utorlig trist..

 

Skal også innrømme at jeg redd for at det kommer blod på papiret etter hver gang jeg er på do.. =/ *slitsomt*

 

Tvi tvi på at spira sitter dønn fast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene å være redd. Opplevde SA i oktober, og frykten svever over her. Nervepirrende hver gang jeg skal på do.

 

Bestiller time til ul imorgen. Tenker rundt den 14.feb da er jeg litt over 8 uker.

 

Hvor langt er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene å være redd. Opplevde SA i oktober, og frykten svever over her. Nervepirrende hver gang jeg skal på do.

 

Bestiller time til ul imorgen. Tenker rundt den 14.feb da er jeg litt over 8 uker.

 

Hvor langt er du?

 

 

Jeg er ca 6 uker på vei.. så vil være litt over 7 uker når jeg skal på UL.. om ikke noe brått skulle skje i mellomtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mistet før, men er utrolig nervøs for det.

Er som dere stressa hver gang jeg er på do og redd for at det skal være blod på papiret:P

 

Jeg har bestilt tidlig ul idag, til 6 feb. da er jeg litt over 8 uker på vei. spent...

 

fikk veldig vondt av hun som mista.

 

Hvor i Fr,stad tar du ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt tidlig ul idag :) 14.februar håper vi å se et lite dunkende hjerte.. Da er jeg vel rundt 8 uker på vei. 850 kr vil d koste, og det er det verdt for å få senka skuldrene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mistet før, men er utrolig nervøs for det.

Er som dere stressa hver gang jeg er på do og redd for at det skal være blod på papiret:P

 

Jeg har bestilt tidlig ul idag, til 6 feb. da er jeg litt over 8 uker på vei. spent...

 

fikk veldig vondt av hun som mista.

 

Hvor i Fr,stad tar du ul?

 

 

 

Jeg skal ikke ta UL i fr.stad.. skal ta det på Det gulet huset i moss.. billigere enn f.eks volvat...

Tok 3D der når jeg skulle ha guttungen og syns det var veldig koselig omgivelser og personalet.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også bestilt tidlig ul idag :) 14.februar håper vi å se et lite dunkende hjerte.. Da er jeg vel rundt 8 uker på vei. 850 kr vil d koste, og det er det verdt for å få senka skuldrene litt.

 

 

Så bra.. jeg kommer heldigvis til å betale bare 600kr jeg da.. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...