Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Jeg lurer på fordeler og ulemper ved å ha felles konto med samboeren. Vi deler utgifter likt. Han får lønn 1. hver mnd og jeg får lønn 15. hver mnd så jeg innbiller meg at det er lettere å ha kontroll over inntekt/utgifter hvis alt går inn på en konto. Hva tror dere? Det er jeg som har mest kontroll på pengene våre og når og hvilke regninger vi har. Han har sagt at han vil helst at jeg skal ha full kontroll selvom det ikke har skjedd enda. Vi kjøper aldri noe dyrt til oss selv eller barnet uten å spørre/si i fra til den andre først nå heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå