Gå til innhold

Vet jeg er dum....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i morges som var negativ etter 1 min. Kastet den i bosset med engang men tok den opp igjen en halv time etter og da var den positiv. Tok en ny som også var negativ ( ikke morgen urin) og ti min etterpå var den også positiv. Km jeg stole på de? Testene er fra billig tester

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner godt igjen følelsen du sitter med! og jeg vet at det er vannskelig å vente, men jeg ville ventet til første dag av forventet menstrasjon og kjøpt en test som ikke var så billig. Da jeg fikk min positive test, måtte jeg ta en clear blue digital bare for å bekrefte for meg selv at jeg ikke innbillte meg at den var positiv, den sier "gravid", eller "ikke gravid":)

Skrevet

Tok en test i morges som var negativ etter 1 min. Kastet den i bosset med engang men tok den opp igjen en halv time etter og da var den positiv. Tok en ny som også var negativ ( ikke morgen urin) og ti min etterpå var den også positiv. Km jeg stole på de? Testene er fra billig tester

 

det samme har skjedd med meg, men man skal ikke sjekke de etter 10 minutter for da kan urinen gjøre den "gravid" streken farget. Brukte maaange tester på det før jeg fant det ut.

Vent til IKM, ta en test da på MORGENurin. Og les av INNEN 10 minutter er gått, hvis ikke er ikke resultatet gyldig. Men de kan ta opptil 5 minutter før du kan bekrefte at den er negativ, så å kaste den første etter kun 1 minutt var veldig dumt. Det gjorde jeg, for jeg ble skuffet, men plukket den opp igjen 3 min senere (4 minutter gått) og da var den blitt positiv! ønsker deg lykke til med testingen!

Skrevet

Takk for svar. Vet jo egentlig at man ikke skal gjøre det men synes det er rart at begge ble positiv. Er tre dager over tiden så det burde vel vært en klar strek om jeg var gravid vel?

Skrevet

eg og gjorde dette, og alle sa at den var nok negativ... men jaggu meg 4 dager etter ikm var den positiv med en gang..

Skrevet

Takk for svar. Vet jo egentlig at man ikke skal gjøre det men synes det er rart at begge ble positiv. Er tre dager over tiden så det burde vel vært en klar strek om jeg var gravid vel?

 

ikke nødvendigvis, det er noen som produserer hcg hormonet sent (det hormonet som får det til å slå ut på testen).

Skulle ikke mensen dukke opp ville jeg tatt kontakt med lege. Du kan for all del ha hatt litt kluss i syklusen din. Hadde SUPER regelmessig mens på 32 dager fra dagen jeg fikk mensen til jeg begynte prøvingen, så kan jeg LOVE deg at den ble helt tullerusk.. Men babyen er rett rundt hjørnet her, så det funka etter noen sykluser :P

Skrevet

Med mine to ble ikke testen positiv før enn om flere uker.

 

Med nr 1: 7 uker + 2 dager

Med nr 2: 8 uker + 4 dager

 

Så selv om jeg har tatt tester før det er de negative =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...