Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 En uke på og en uke av. Med barn, er dette veldig slitsomt tror dere? Har nettopp søkt på en sånn stilling. Det som frister mest er at jeg faktisk vil ha 2 uker fri i måneden. Men redd det skal være veldig slitsomt å jobbe natt..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Kommer an på om barnet er i barnehagen eller ei, om du klarer å snu døgnet lett etterpå, om du har anledning til å sove ila av natten osv.. Jobbet natt i flere perioder hvor ungene har vært små, men koordinerte det da med mannen min sin jobb, slik at jeg alltid fikk sove etter vakt. Jeg liker å jobbe natt, jeg er uttalt B-menneske:-) Men du finner tidsnok ut om det passer for deg eller ei..(Bare ikke jobb natt over mange år, det utgjør en betydelig kreft-fare!)
To ute! :) Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Jeg ville ikke gjort det. Du kommer til å måtte bruke de første dagene av friuka til å omstille deg igjen, så blir jo noen dager du vil være trøtt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå