Gå til innhold

Hva skriver dere i søknader?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere skal presentere dere? Kvinne, dame, jente?

Jeg er 28 år, og føler meg liksom ikke under noen av de kategoriene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver alltid navnet mitt øverst i søknaden så da regner jeg med at de skjønner at jeg er en kvinne. Og ja, jeg vil si kvinne.

Skrevet

Jeg skriver dame, mest fordi "kvinne" ikke brukes noe særlig i min dialekt.

 

Jeg har lest mange søknader opp gjennom årene, og jeg stusser alltid på voksne mennesker som presenterer seg med "jeg er ei jente/ en gutt på 28..." Det virker litt umodent og ansvarsløst, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...